PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

25. dubna 2011

Putování s Hunger Games

Nevím, kolik z vás už slyšelo o obrovsky oblíbené dystopické knižní sérii Hunger Games z pera Suzanne Collins... Já osobně jsem jí dosud nečetla, protože jsem si chtěla počkat, až v češtině vyjdou všechny tři díly. Proč jsem čekala? Co jsem tak slyšela, je to výborná série, kterou prostě musíte přečíst na jeden zátah, nebo se z toho čekání zvencnete (aka zblázníte, zcvoknete, ujede vám vlak).  Třetí kniha vyšla tento měsíc a mně se díky FRAGMENTU poštěstilo dostat se ke všem třem knihám.
Suzanne Collinsová, autorka série Hunger Games, říká, že nejčastější otázka čtenářů se netýká násilí nebo politického zákulisí, ale počínající love story. Trilogie rozvíjí romantický trojúhelník 16leté hrdinky mezi dvěma žárlivými soky, ale ani v druhém díle ho nevyřeší. Autorka říká, že láska může počkat, hrdinka má hodně co na práci, jako třeba zůstat naživu a ochránit lidskost.


Série plná dramatických situací je zasazena do budoucnosti. Severní Amerika byla zdevastována válkou a rozdělena na dekadentní a všemocný Kapitol a 12 mezi sebou bojujících krajů. Každý z krajů musí každoročně poslat jedno děvče a jednoho chlapce do televizního boje na život a na smrt. Gladiátoři před vstupem do arény projdou rukama vizážistů a kostymérů.


Zdroj: www.hunger-games.cz
Rozhodla jsem se tedy zahájit tzv. Putování s Hunger Games. O co půjde? Budu postupně dokumentovat svůj postup při čtení knih a budu jenom ráda, když se ke mně přidáte. Možná jste doteď o knihách neměli ponětí, nebo jste je už dávno všechny přečetli. Co vám brání v tom si je přečíst znovu, nebo alespoň diskutovat? Co člověk, to názor.

Na co se v rámci mého putování můžete těšit?

  • Série článků, v nichž shrnu svůj dosavadní pokrok ve čtení (spoileroidní příspěvky o kapitolách, mé postřehy a dumání nad věcmi z knih).
  • Rozhovory s autorkou, postavami atp. (pokud něco takového najdu, doufejme, že ano)
  • Videa, hudba, obrázky, věci o chystaném filmu.
Tento článeček bude sloužit jako rozcestník, kam budu postupně linkovat všechny příspěvky. Pokud máte blog a rádi byste se "oficiálně" zúčastnili, či třeba jen vyjádřili podporu, můžete k sobě umístit buttonek:




Pokud blog nemáte a třeba se ani nehodláte účastnit re-readingu, vůbec to nevadí. Stále se můžete účastnit diskuzí pod články a upozorňovat na zajímavé věci. Buďte ovšem ohleduplní a nespoilerujte! Většinou mi spoilering nevadí, protože ho mám ráda a tady na blogu ho toleruju, ovšem pod články k HG bych uvítala, kdybyste se spoilerování vyvarovali. Ne všichni knihy četli a nechcete je přece připravit o všechny zajímavé zvraty. Ovšem nebojte se. Budete si moci pořádně zaspoilerovat, ale pouze u určených příspěvků, které viditelně označím.

V souvislosti s putováním mě ještě napadla jedna věc. Vsadím se, že jste už vlny internetu pořádně probrouzdali a pohledali všechno možné i nemožné (co se týká HG). Jsem si vědoma toho, že existuje velké množství fanmade trailerů, videí, obrázků, hudby, rozhovorů, článků a tak vůbec. Jsem jenom člověk a nedokážu najít úplně všechno a ani na to nemám dostatek času. Proto jsem si řekla, že by nebylo od věci, kdybyste to byli právě vy, kdo by mi poslal tohle všechno. Vytvořila jsem formulář speciálně k tomuhle putování určený (brzy se objeví i v bočním menu).


Určitě vás zajímá to nejdůležitější, kdy vůbec oficiálně putování odstartuju? Teď ještě ne. Pouze vám dávám zprávu o tom, co mám v plánu. To proto, že mi několik z vás psalo, že byste se rádi zapojili, ale buď ještě nemáte všechny knížky koupené nebo půjčené... či kdy byste si je měli z knihovny vypůjčit. Dávám vám vědět s předstihem, že do takových dvou týdnů bychom spolu mohli začít putovat. Tak abyste měli čas si knihy opatřit, pokud budete chtít číst spolu se mnou.

~ Rozcestník ~

1. Putování
Aréna smrti - rekapitulace (1)
Aréna smrti - rekapitulace (2)
Aréna smrti - rekapitulace (3)
Aréna smrti - shrnutí 
Aréna smrti - recenze
Vražedná pomsta - rekapitulace (1)
Vražedná pomsta - rekapitulace (2)
Vražedná pomsta - rekapitulace (3)
Vražedná pomsta - shrnutí
Vražedná pomsta - recenze
2. Rohovory
3. Videa
Fanmade trailer #1 
Fanmade trailery #2
4. Hudba
Call For Heroes
5. Obrázky
6. Film

Doufám, že se vám tenhle můj nový speciál líbí a že se zapojíte. Knihy ze série si můžete zakoupit zde.

Nejdrsnější reality show začne již brzy!
Vítězství znamená slávu a bohatství.
Prohra znamená jistou smrt!
Každý rok 24 hráčů...
Vždy jen jeden vítěz...
Hlavní cena...
Vlastní život...


Je čas změnit pravidla?
~ ... ~

Nechť putování započne...


21 komentářů:

  1. Jak já bych se ráda připojila, ale ty knihy mi nějak bohužel chybí :(

    OdpovědětVymazat
  2. Syk, count me in! Knihy som síce už čítala a na re-reading nemám čas, ale rada sa zapojím do diskusií. :)
    Najmä, Team Peeta!!!

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych se chtěla připojit..tak teď jen sehnat knihy:D první dva díly si půjčím v knihovně asi..:D třetí nevím...

    OdpovědětVymazat
  4. Tým GALE! :-D
    na http://www.epubbud.com/ se myslím nachází všechny tři díly v angličtině. Určitě to nebude perfektní, ale pořád je to lepší než nic. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, to se mi líbí! Sice jsem třetí díl dočetla nedávno, ale rozhodně se mnou počítej.

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt strašné! :D Zítra jdu do knihkupectví a už jsem byla rozhodnutá, že si koupím sérii Vampýrské akademie.. :/ Na Hunger Games jsem pro tuhle chvíli zapoměla.. že bych si raději koupila tuto sérii... :// Pokud ano, ráda se zapojím! .))

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se zapojím! Hunger Games mám stažené v pc takže to nebude problém ;)

    Ale jinak TEAM PEETA ♥ :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Počítej se mnou!:D
    HG jsem právě ještě nečetla a tohle "putování" bude rozhodně zajímavý bonus ke čtení;) Právě asi za pár týdnu mě teda vlastně čekají ročníkovky, takže se nejspíše nebudu moct zúčastnit všeho, ale aspoň něčeho určitě.
    Skvělý nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Už mám doma všechny tři díly (miluju fragment), takže se určitě zapojím. První díl jsme už četla, ale stejně si ho chchi kvůli recenzi přečíst znova a na 2. a 3. díl už se strašně těším.

    OdpovědětVymazat
  10. Takže změna, připojuju se :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jak jsem psala u předešlého článku kde jsi to zmiňovala, rozhodně se zúčastním a moc se na to těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Už sa skutočne teším, len dúfam že budem stíhať :) aj keď už mám prvé dva diely prečítané, rátaj so mnou! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Hunger Games miluju, takže se asi zapojím :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nechť 74.hladové hry započnou. Na tohle putování se moc těším. Ty knihy jsou nejlepší co jsem kdy četla.

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá série! Tým GALE ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Hunger Games jsou úžasné knihy, takže se rozhodně zapojím. :))

    OdpovědětVymazat
  18. tvuj blog je super sice jsem tyhle knihy necela zaujali mne...hledame novou adminku na nas blog pokud budes mit zajem kukni se na anyway.blog.cz....je to blog o knihach a vidim ze rada ctes tak by te to melo bavit..

    OdpovědětVymazat
  19. první díl jsem četla jedním dechem, opravdu úžasná kniha, ale v knihovně je šílený pořadník, takže zbývá počkat do sprnové výplaty:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak je mám ted před sebou. Přesněji první díl! Strašně se těším, právě jsem viděla oficiální trailer:) Putování se mi líbí, sice to už není moc aktuální jak vidím, ale máš mou plnou podporu a button na blogu:D Jdu se vrhnout na čtení!

    OdpovědětVymazat
  21. Putování je momentálně poněkud v útlumu, ale zase se rozjede :)

    OdpovědětVymazat