PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

5. prosince 2011

Xmas Reading Challenge 2

Ti z vás, kteří mě sledují už delší dobu, si možná ještě pamatují, úplně první challenge napříč českými a slovenskými blogy. Šlo o vůbec první nějakou challenge v naší blogosféře. Pokud chcete vědět, kdo se jí loni účastnil, podívejte se sem. Loni se vítězkou téhle challenge stala Luu. Doufám, že se letos zapojí více lidí.

Pravidla (a tak vůbec) jsou následující:
  1. Challenge se může zúčastnit úplně každý, kdo má zájem si zkusit něco nového.
  2. Nemusíte mít blog/stránku, abyste se mohli zúčastnit.
  3. Challenge "oficiálně" probíhá od 24.12. do 26.12.2011. Je mi naprosto fuk, jestli začnete knížku číst už teď. Každý čteme jinak rychle a nevím, jestli dokážete či si troufáte začít číst 24.12. a skončit se čtením 26.12. Oficiálně ale tato challenge začne 24.12. a čtení skončí 26.12. Já na Štědrý den začnu číst a skončím na Druhý svátek vánoční. Proč jsem si vybrala právě tyto 3 dny? Jsou to dny sváteční a vánoční. A ano, vím, že toho zrovna tyto tři dny budete mít určitě hodně, budete vařit, uklízet a chodit po rodinných návštěvách.
  4. Cílem této challenge je, najít si v tom vánočním shonu chvíli čas na to, abyste si vzali do ruky nějakou knížku, na chvíli vypnuli a naprosto se ponořili do jiného světa.
  5. Vyberte si tedy knihu, kterou si rádi právě o Vánocích přečtete. Je mi jedno, jaký typ knihy to bude - fantasy, sci-fi, dívčí románek, pohádka... a je mi srdečně jedno, jestli to bude v češtině, slovenštině, angličtině (či jiném v jazyce). Prostě a jednoduše - vyberte si knihu podle své libosti.
  6. Počínaje 27.12.2011 napíšete o této knize své vlastní review! Je mi jedno, jak dlouhé bude nebo jakým stylem se ho rozhodnete napsat. Napište jej tak, jak sami uznáte za vhodné. Jak to prostě sami cítíte. Napište, proč jste si knihu vybrali, jak se vám líbila, proč byste ji doporučili ostatním. A tak vůbec. Fantazii se meze nekladou.
  7. Toto review umístíte na svůj blog/stránku spolu s odkazem na mou challenge a mně pak pošlete její odkaz. Pokud nemáte blog/stránku, nevadí. Můžete mi svou review poslat skrz formulář na pravé straně v menu a já vaši review pak umístím na svém blogu v rubrice Hostující recenze.
  8. Uveřejňování reviews bude probíhat od 27.12. do 31.12.2011.
  9. A od 1.1.2012 do 11.1.2012 se bude hlasovat o nejzajímavější review. Nebudu to hodnotit já, ale čtenáři.
  10. Nejlépe hodnocená review pak vyhraje mnou vytvořený banner, který bude říkat, že jste výhercem a u sebe na blogu pak uveřejním i vaše jméno jakožto druhého výherce mnou pořádané CZ&SK challenge.

Po přihlášení vás připíšu dolů do seznamu a jakmile publikujete (nebo ji za vás publikuju já) recenzi, přidám na ni odkaz. Bude to fungovat jako náš rozcestník.

Pokud máte v úmyslu se zapojit, přidejte si do menu také buttonek
(jen si ho podle potřeby zmenšete).

Kdo se účastní a co čte:

Snad se nás zúčastní víc, jinak si budu challengovat sama :D


7 komentářů:

  1. Tak ten formulář ti pošlu až o Vánocích xD Fakt nevím co budu číst jelikož to se u mě rychle mění...

    OdpovědětVymazat
  2. Menší dotaz... Už dopředu vím, že Eragona do 26. prosince nedočtu a moje poslední přečtená kniha je Ticho přečtené 18. prosince. Mohla bych se účastnit s ní, i když jsem ji dočetla dřív, než je stanovený termín?

    OdpovědětVymazat
  3. Ells: Jasně, to vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Syki: Tak to se přihlásím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Domčo: Tak vyplň formulář viz výše :)

    OdpovědětVymazat