PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

1. ledna 2012

Novoroční knižní hop

Doufám, že jste příchod nového roku oslavili ve velkém. Já ano! Tak dobře jsem se už dlouho nebavila a ohňostroje byly opravdu krásné. Do nového roku vám chci popřát jenom to nejlepší! Ať se vám daří, na co sáhnete, ať vás překážky nezastaví, ať máte stále úsměv na tváři! A protože se říká, jak na Nový rok, tak po celý rok, připravily jsme si pro vás spíš takový mini knižní hop - jelikož jsme jenom 3. Ale nevadí...

O co budete soutěžit u mě?
O první díl cizokrajné dračí série! 
Proč? Protože vstupujeme do roku Draka :) 
A protože jsem sama podle čínského horoskopu Drakem.
Pokud chcete vědět, co za čínské znamení jste vy, vyzkoušejte to tady

Jaká jsou pravidla:
  • Soutěží se od 1.1.2012 do 15.1.2012.
  • Soutěžit můžou lidé z Česka i ze Slovenska.
  • Podmínkou vstupu do soutěže je vyplnění soutěžního formuláře.
  • Formulář můžete vyplnit jenom jednou. Duplicitní vstupy budou mazány.
  • Všichni můžete získat pouze 1 vstup, abyste všichni měli stejné šance.
  • Výherce bude vylosován pomocí Random.org a bude jenom 1.
  • Jméno výherce bude na blogu uveřejněno 16.1.2012.

Všem přeji hodně štěstí v soutěžení a nezapomeňte se podívat i na další dvě zastávky našeho mini hopu!





16 komentářů:

  1. VeEee: Co má furt opici, co :D :D :D A máš ráda banány? :D

    OdpovědětVymazat
  2. VeEee jako opice mě nijak nepřekvapuje... :D Každopádně vítej do kruhu opic :D Já jsem též :D

    OdpovědětVymazat
  3. No bacha! Teď už to tu začíná zavánět monkey business! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, to nás opičáků je nějak hodně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Banány sou fajn :D nejlepší v koktejlu :D dem si vybírat vešky? :DDDD

    OdpovědětVymazat
  6. Monkey business :D :D :D Vítej Abyss :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to jsem zase v pěkné džungli. :) Já se narodila v roce koně, přesněji kovového koně. Ihahá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já se pro změnu pes ;) haf haf

    OdpovědětVymazat
  9. ja tygr :D a mne najbližší ľudia sú buvoly, s ktorými by som sa mala pomaly nenávidieť xDD

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem taky pes :-D ve dřevě.

    OdpovědětVymazat
  11. A víte, že musíte koukat i na přesné datum ne jen roky? Já jsem třeba od dva dny Had, tady asi jediná, ale já nejsem zlomyslná, vážně ne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bastera: Já to vím :D Ostatně na tom odkazu je přesné určení podle dne, měsíce a roku narození. Já jsem rok 1989 a všeobecně jsou to právě Hadi (myslím), jenže jsem se narodila 4.1. a to ještě spadá pod Draka. Jinak je Drak spíš rok 1988.

    OdpovědětVymazat
  13. Syki: aha to bych musela koukat o něco níž :D ale já věděla, že jsem had, takže jsem to stejně zjistila, já jsem právě 1990, jenže 25.1 a do 26.1.1990 je ještě had, i když zrovna had není moc pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Storycollector, vítej do klubu, taky jsem narozená v kovovém koni. :D

    OdpovědětVymazat
  15. tak to já jsem pro změnu také opice :) že nás ale je ;-)

    OdpovědětVymazat