PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

1. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu (54)

Název knihy: Proroctví
Autor: Rick Riordan
České datum vydání: 15.3.2012

Česká anotace: Vítejte zpátky v Táboře polokrevných! Volné pokračování napínavé dobrodružné série Percy Jackson právě začíná! Do Tábora polokrevných přicházejí noví hrdinové Jason, Piper a Leo. Ale než se stačí pořádně rozkoukat, čeká je nebezpečná výprava, vedená záhadným proroctvím. A podaří se při tom všem vypátrat i Percyho Jacksona, ztraceného hrdinu? Není tak zlé probudit se v autobuse cestou na školní exkurzi mezi svou dívkou a nejlepším kamarádem. Pořádný malér ale je, když spolužáky nepoznáváš, nevíš ani, kdo jsi sám, a netušíš, jak ses tam vůbec ocitl! A to všechno je jenom začátek, protože na výletě v Grand Canyonu se začnou dít vážně strašlivé věci...
Můj názor: Upřímně, ta obálka mě trochu vyděsila. Možná víc než jen trochu. Myslím, že je stejná, jako ta originální. Ale nejsem si tím teď jistá a hledat se mi to nějak nechce. S Percym jsem se poprvé setkala ve filmové podobě a až později jsem se dostala ke knihám. Jelikož jsem viděla dříve film, než četla knihu, jednička mě zrovna dvakrát neuchvátila. S dalšími díly jsem si ale na styl vyprávění zvykla a začala jsem se výborně bavit. Sérii vřele doporučuju, protože je vážně skvělá a bude bavit i dospělé. Proto mi bylo smutno, když jsem dočetla pátý díl originální série a musela se tak s Percym rozloučit. Těší mě, že se s ním - a s dalšími hrdiny - setkám zase a zase budu prožívat zajímavá dobrodružství. Ani ta převážně dětská obálka mě neodradí :) A že vypadá děsivě...






5 komentářů:

  1. Mohli teda použít tu druhou originální...

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je fakt už divné, vždy se mě líbí obálky o kterých si ostatní myslí že jsou divné. ale mě tato přijde úžasná! Sakra... jsem divná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ela:
    Celou sérii (i pokračování Heroes of Olympus) jsem četla v originále a nikdy mě nepřestane udivovat Riordanův humor a práce s jazykem. Když jsem pak nahlédla do českých překladů byla jsem hodně zklamaná. Vím, že každý překladatel nemůže být Medek, ale paní překladatelka se bohužel příliš často vzdaluje od významů a její překlad tak nějak "drhne".
    A co se těch obálek týče, naprosto souhlasím. Nejhezčí obálka pro tuto knihu je ta původní na které sedí Jason, Leo a Piper na draku Festovi. Tyhle "photoshopované" se mi moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    musím s tebou souhlasit, kniha mě také při prvním pohledu trochu vyděsila, ale při čtení jsem si na ní začala zvykat. Jinak Percy Jackson je opravdu úžasná série a jsem moc ráda, že má pokračování.

    OdpovědětVymazat