PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

8. listopadu 2010

Beastly jako film


Předevčírem jsem dočetla A Kiss in Time z pera Alex Flinn a dneska píšu novinku o zfilmování jejího nejoblíbenějšího knižního díla - Beastly.

Tato kniha je světovým bestsellerem. A není tedy divu, že po ní sáhlo i jedno filmové studio a pustilo se do jejího zpracování. Které shodou okolností má přijít do amerických kin 18. dubna 2011. U nás v ČR si pak odbude premiéru 2.června 2011, v SR se premiéra chystá na 11.11.2011. 

O knížce jsem už slyšela a mám ji založenou jako "k přečtení", ale dříve jsem sáhla po A Kiss in Time, ani pořádně nevím proč... nejspíš mě lákala víc. Každopadně... o čem film bude:
Kyle Kingson (Alex Pettyfer) má všechno - je přitažlivý, chytrý a inteligentní. Jednoho dne potká Kendru (Mary Kate Olsen), čarodějnici, která ho prokleje. Jediné, co by teď mohlo Kyleovi pomoci, je najít opravdovou lásku, což Kendra považuje za nemožné. A tak začíná Kyleova cesta za hledáním té, která může zrušit jeho prokletí. Film je moderní adaptací pohádky "Kráska a Zvíře".

Zdroj: CSFD.cz
Vanessu Hudgens jako herečku zrovna dvakrát nemusím, ale Alexe Pettyfera mám zafixovaného z Divošky (hrál tam spolu s Emmou Roberts) a letos se v únoru do kin chystá jeho další film, který bych chtěla vidět. Navíc čarodějnici tu hraje jedna ze sester Olsenových -> Mary-Kate. Olsenky jsem ve filmu už dlouho neviděla... A abych nezapomněla, uvidíme zde i Neila P. Harrise (známý hlavně ze seriálu How I Met Your Mother). Příběh krásky a zvířete se mi líbí a rozhodně mě film zajímá. Snad nebude špatný.

Pozn.: My máme taky jakousi českou variaci na příběh krásky a zvířete. Jmenuje se Panna a Netvor z roku 1978. Hlavní postavy zde ztvárnili Zdena Studenková a Vlastimil Harapes. Nejkrásnější na tom filmu je pro mě ústřední motiv panny, kterou složil Petr Hapka. 

Trailer



Promo postery


Upřímně, Alex v traileru i na plakátu vypadá opravdu ošklivě. Až mě bolí se na něho dívat. Ale tak je to myšleno. I přesto se nedá popřít, že Alex je až nebezpečně sexy... tedy pro mě... :D Já mám totiž slabost pro Brity...

Oficiální stránky
Profil na IMDB
Profil na CSFD
Profil na stránce Alex Flinn

Soundtrack k filmu by měl vyjít 29.6.2011. Schválně, jestli na něm zapěje i Vanessa.


3 komentáře:

  1. Och, Alex Pettyfer. Kvôli nemu som dopozerala celý film Tormented a to som fakt asi v živote nevidela hroší "horor". Ten poster naľavo sa mi hrozne páči.

    OdpovědětVymazat
  2. Tormented jsem neviděla... a hodnocení na CSFD.cz mi říká, že bych se tomu měla možná vyhnout :D

    A i mně se víc líbí ten poster vlevo. Ten pravý jsem tam dala proto, aby bylo víc vidět to jeho znetvoření.

    Vanessu fakt nemám ráda, čímž neříkám, že je špatná herečka, jenom mi vadí :D Ale jsem na ten film dost zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som aj kľudne na Vanessu povedala, že je zlá herečka :) Nemám ju vôbec rada a vadila mi zatiaľ v každom jednom filme. Pettyfer však v tomto prípade zmaže všetky ostatné nedostatky filmu. Pre mňa za mňa, pozrela by som si ten film spokojne aj s vypnutým zvukom :)

    OdpovědětVymazat