PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

9. prosince 2010

Knihomol píše... už zase!

again... and again... and again...
Mí milovaní čtenáři mého vytuněného blogu. 
Vůbec nevím, kolik vás je, protože mi sem vždycky napíše jen pár známých firem (děkuji, děkuji, děkuji) a jen dvě slečny mi stalkerují web skrz following (děkuji, děkuji, děkuji), ale ani to mě nezastaví v inovaci a přeplácávání mého blogu.

Co jsem tady udělala nového:
  • Našla jsem nějaký widget pro zobrazení posledních postů, vypadá pěkně, ale jak jsem dneska zjistila, zobrazuje se jenom podle nálady a povětrnostních podmínek :D Ale pokud se vám podaří zachytit jej v jeho plné kráse, vyhráli jste a můžete si zkusit pojezdit myškou nahoru a dolů, jako to dělávám já, protože jsem naprosto u vytržení z toho pohybu :D
  • Dále pak jsem prozatím jen na stránce Autorky - v češtině skoro u každé série dala české přebaly knih, aby to nebylo takové pusté + když na některý obrázek kliknete, mělo by vás to přesměrovat na mou recenzi knihy. Ale jelikož tento blog je na světe dva měsíce a kousek, a jelikož tu převážně uveřejňuju prozatím jen knihy, které u nás ještě česky nevyšly, těch recenzí tu moc není. Ale bude. Všechno mám v plánu postupem času doplnit! A přečtu i tu Školu noci! Já to DOKÁŽU!!! Později dodělám i autory a k nakladatelství sepíšu pár vět.
  • Pod soupisem stránek jsem dala Knihomol píše alias kategorie, které se netýkají pouze spisovatelů, ale obsahují i moje kecíky, postřehy a vůbec takové informativní věci, které potřebuju okamžitě "vyblít na blog", jak mi ráda říkává jedna moje kamarádka.
  • Pod tím jsem vytvořila odebírání informací skrz email. Stačí, když tam zadáte svůj email a budou vám chodit myslím přímo mé nově uveřejněné články. Na zahraničních blozích (děsné slovo) to takhle funguje normálně, tak jsem si řekla, že to taky zkusím. Ale jestli to funguje, to teprve zjistím. Snad jo. A pro koho to je? Pro ty čtenáře, kteří několikrát za den otevírají email (asi tak jako já), protože je to pro ně i snadnější, než neustále vypisovat internetovou adresu. Takhle si můžete článek rovnou přečíst v emailu, nebo kliknout na přesměrování a ono vás to přesune přímo na blog. Takhle by to teoreticky mělo fungovat, jestli to tak bude i prakticky se teprve uvidí...
  • Další věcí, kterou taky často vídám na podobně zaměřených blozích, je jakýsi systém hodnocení knih. U svých review knížky hodnotím hvězdičkami, a pro lepší orientaci jsem tam přidala i vysvětlení, co jednotlivými hvězdičkami myslím.
  • Upravila a přidala jsem odpočítavací widgety pro knížky, které si chci přečíst. Pokud najdu nějaké další, šoupnu je tam. Stejně tak jsem upravila a přidala buttonky dalších blogů + aby to nebylo strašně dlouhé, dala jsem je do rolovacího widgetu. 
  • Jo a nahoru jsem přidala různě zaměřené stránky s fantasy tématikou apod.
A to je prozatím vše. Ještě uvažuju, jestli neudělat i takové dvě stránky, kde vypíšu pár vět o oblíbených autorkách a autorech spolu s fotkami. A ještě jsem si říkala, jestli sem mám taky dát shoutboard, abyste mi tam něco třeba sem tam napsali, protože ke knihám mi moc lidí nepíše. Ale jelikož nemám zdání, na kolik jste sdílní a chtěli byste si pokecat, zatím to ponechám tak. Pak jsem ještě dumala nad tím, jestli si mám taky vytvořit nějakou stránečku, kde bych na sebe něco práskla (ne, že bych toho na sebe už nenapráskala i tak dost)... ale zase si říkám, kdo by to tak chtěl číst :D Jo a ještě mám v plánu upravit seznam blogů, nějak se v nich sama nevyznám...

Na banneru k VAmpoholikům stále pracuju. Spíš vám ho ale nadělím na Vánoce. Nejsem s ním prostě spokojená... respektive nevypadá tak, jak bych si představovala. 

Pokud jste si tenhleten můj výlev přečetli až do konce, díky... a zanechte komentář, jak strašně úžasná jsem :D 

Kecám... já vím, že jsem úžasná :D :D Ale vůbec děsný mimoň :D

EDIT: Teď mi ještě došlo, že když se přihlásíte k odběru článků pomocí emailu, musíte pak na svém emailu aktivovat, že odebírat novinky chcete. Pak vám to bude chodit. Ale nejspíš s menším zpožděním, protože se to řídí americkým časem... nějak.


2 komentáře:

  1. Si úžasná :D
    Widget vyzerá super (síce som si ho musela zablokovať, máš hrozne náročný design na môj PC, mám na tu bloknuté všetko, čo sa dá, aby sa vôbec stránka dala rollovať) a rubriku s autormi ti chválim :D Ak by si niekedy zvažovala aj slovenskú časť (ha ha ha - veď ja viem, aká je u nás situácia xD), tak mám spísaný zoznam toho, čo vyšlo u nás :)
    A ešte... s tou Školou noci to zase preháňať nemusíš xD

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, ty taky :D :D
    No nekecej... mně se to teda zobrazuje nějak úplně normálně teda :D
    Co se týče slovenskéo části, vůbec není problém. Přece jenom se v těch vašich nakladatelstvích neorinetuju a nevím, co všechno už u vás vyšlo nebo se teprve chystá. Ale nejsem proti :)
    A neboj, nebudu to přehánět, ale překonám se a tu komedii tvářící se jako fantasy, si přečtu.

    btw To posílání článků na email vážně funguje, až jsem se divila! :D

    OdpovědětVymazat