PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

15. prosince 2010

Vím, že mě naprosto milujete, ale...

... vše má své meze ...


Jsem ráda, že mi sem chodíte, jsem ráda, že mi sem pár z vás sem tam napíše nějaký komentář a že se sem stále rádi vracíte, abyste načerpali inspiraci a početli si moje (ne)slavné výlevy...

Jenže když ode mě zkopírujete něco, nad čím jsem strávila nějaký čas, trochu to naštve a zabolí.

Můj blog není na světě dlouho. Nějaké tři měsíce. Ale snažím se sem přidávat nějakou recenzi, informaci, cokoliv, skoro každý den. Dávám si s tím práci. Nad některými recenzemi trávím klidně i hodinu. Promýšlím, jak nejlépe vyjádřit své pocity tak, aby celý výsledek nebyl příliš dlouhý a nenudil. Snažím se vás třeba i nalákat na nějaké knížky, o kterých jste třeba neslyšeli. Snažím se o to, co se snaží dělat Judit, Nicole, Luu,


Vykašlu se na to, co mě naštvalo a pojedu si dál. Dokončím konečně ty nápady, ke kterým jsem se ještě nedostala a možná přidám ještě nějaké další.

Jen vám všem, mým čtenářům a kamarádům, chci říct, že si velice cením toho, že mi sem chodíte, píšete a tak vůbec.

A co mě dneska potěšilo, že když si zadám název blogu u nás na Seznamu do vyhledávání, jsem hned na druhém místě a u Google jsem na krásném čtvrtém. Nebudeme brát v potaz, že jsem si zadávala celý název blogu, aby mi tam ten můj vyjel... protože to je přece NAPROSTO irelevantní! :D

Jen se s vámi podělím o jeden nápad, který mě trkl zrovna dneska, když jsem se krapet naštvala. Říkám si, že by nebylo špatné začít psát i jakési vysvětlení pojmů, které se hojně vyskytují v knihách. Mám na mysli pojmy jako upír, vlkodlak, anděl, duch, zombie, čarodějnice... a věci s tím související. Je to určitě běh na dlouhou trať, ale nemyslím si, že by to bylo zase tak špatné. Ano, všichni víme, co tyto pojmy znamenají a ano, můžeme si je vygooglit, najít na Wikipedii a tak vůbec. Jenže bych se mohla třeba věnovat i pojmům, které se přímo vyskytují v knihách a jimiž se například autorky a autoři nechali inspirovat. Například takové jméno Grigori ve Fallen od Lauren Kate. To má skutečné historické kořeny. Co na ten nápad říkáte?

Jo a ještě na konec, proč to video nahoře... :D Náhodou jsem na něj dneska narazila u kamarádky na FaceBooku (je to zlo, děti, vůbec tam nechoďte, pohltí vás to!... ale kdybyste se se mnou chtěli třeba pospřátelit, najděte si mě :D). Jedná se o reklamu zpívajících britských Hooligans, kterou vytvořila a uveřejnila PUMA na Den Sv. Valentýna jako "poctu" fotbalu. Já jsem si ji naprosto zamilovala. Už proto, že zpívají jednu z mých nejoblíbenějších písniček, na kterou mám plno krásných vzpomínek. Pouštím si ji poslední hodinu neustále a zpívám si s nimi :D Já vím, jsem tak trochu cvok... ale co naděláte.

btw Navíc se ta písnička může klidně považovat i za naši knihomolskou hymnu knihám... Ale to už je naprosto ujeté :D


2 komentáře: