PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

31. prosince 2010

Xmas Reading Challenge - poslední recenze

Dnes je poslední den v roce a já vám stále přináším nové věci! Později se můžete těšit na jeden příspěvek, na který jsem obvzlášť pyšná a u jehož psaní jsem se moc bavila... a možná ještě na jeden, pokud se mi podaří ho sesmolit a nebude vypadat úplně blbě. Ale k věci!

Včera jsem publikovala svou recenzi na Pýchu a předsudek, koukněte se SEM.

A jak jsem si dneska všimla, už i Luu publikovala review na Triašku z pera Maggie Stiefvater, očekujte ji TADY.

Počítám, že během dneška mi svou recenzi ještě pošle/napíše Dorota, takže pak jen edituju tenhle příspěvek, proto stále zůstávejte na drátě!

A od 1.1.2011 pak budete moci prostřednictvím formuláře hlasovat pro nejzajímavější recenzi.


Žádné komentáře:

Okomentovat