PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

24. ledna 2011

CZ vs. SK cover (1)

Proroctví sester ~ Proroctvo sestier
Michelle Zink


Začínám svou novou nepravidelnou rubriku, v níž budu posuzovat českou a slovenskou verzi obálky stejné knihy.

Verdikt: Český přebal u mě jednoznačně vítězí. Jedná se o oficiální verzi druhého vydání knihy a má zobrazovat obě dvě sestry. Levá by měla být Lia a pravá snad Alice. Kniha v lednu vyšla v češtině a já už ji mám doma, i když se mi její příběh moc nezdál. Možná jsem blázen, ale líbí se mi ten přebal a chci mít nějaké další české vydání světového bestselleru doma v už-teď-přecpané-knihovničce. U Slováků kniha vyšla už dávno a její verze přebalu je... zvláštní. Nějak nechápu ty květiny, podivně osekané tváře... Mou recenzi na knihu si můžete přečíst tady. Českého vydání druhého dílu s názvem Guardian of the Gate (originální název) se dočkáme na přelomu 2011/2012.

A jaký je váš názor?


2 komentáře:

  1. No ten náš je určitě lepší, to bude ale nejspíš tím, že jsme se zase jednou pro změnu drželi originálu, jinak to klidně mohlo dopadnout stejně špatně jako ten SK cover :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda, pravda, alespoň něco naši udělali dobře :D

    OdpovědětVymazat