PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

8. ledna 2011

Quote of the Week (2)

Quote of the Week je týdenní meme, které pořádá Judit a má své místo na blogu každou sobotu.

O co jde:
  • Postnout 1 vtipný výrok z knihy.
  • Postnout 1 romantickou scénu z knihy.
  • Postnout 1 výrok, který vás donutil zamyslet se, nad kterým jste se pozastavili, který pro vás něco symbolizoval...
Takže opět jsem si vybrala pouze jednu knihu a z ní všechny momenty. Zjistila jsem totiž, že takhle mám mnohem lepší přehled o tom, ze kterých knih jsem už něco vycucla a ze kterých ještě ne.

Upozornění: Vybrané momenty vám můžou naspoilerovat děj, proto si je čtěte pouze na vlastní nebezpečí. 


Crescendo
Becca Fitzpatrick
Vtipný moment:
"Vážně začínám mít tohle celé špiónství ráda," řekla Vee. "Když mě začne můj obyčejný život nudit, jediné, co musím udělat, je začít se plížit hned vedle tebe."

Romantický moment:
"Být s tebou nikdy nebylo špatně. Je to jediná věc, jakou jsem kdy udělal dobře. Ty jsi jediná věc, kterou jsem udělal dobře."

Silný moment:
"Bráníš snad Marcie?
Zavrtěl hlavou. "Nemám potřebu. Ona se o sebe dokáže postarat sama. Ty, na druhé straně..."
Ukázala jsem na dveře. "A ven."

...

Druhý díl v češtině vyjde v únoru (teoreticky). Docela vážně uvažuju o tom, že si obě knihy koupím. 

5 komentářů:

  1. tak na tuhle knížku jsem moc zvědavá, a protože nečtu v aj tak se těším až vydají u nás..

    OdpovědětVymazat
  2. Patch je super jak naložil Nore v poslednom úryvku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Verčo, těš se, je na co :)

    Judit, ani ti nevím, jestli jsi to už četla...

    OdpovědětVymazat
  4. Syki: no tak teď si mě navnadila jak já to mám vydržet do února!! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Juhůůů, druhej díl, já se těším už od Vánoc kdy jsem dostala Zavrženého :D Jsem zvědavá jak to bude s tou Marcie ;) já tak závidim lidem co umí anglicky :D

    OdpovědětVymazat