PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

24. února 2011

Blýská se na lepší časy

Není tomu tak dávno, co jsme s holkama (aka knižníma blogerkama) lamentovaly na téma ARC = advanced reading copy = alias kopie knih, které autoři a nakladatelé v zahraničí běžně rozesílají blogerům k zrecenzování dřív, než se vůbec dostanou do širší distribuce. U nás jsme si o něčem takovém mohly jenom nechat zdát...

A teď?
Zdroj: Knižní klub
Teď se k rozesílání reading copies odhodlalo jako první jedno nakladatelství - Knižní klub. Před časem vypustilo do éteru tuhle možnost. Kdo o ni měl zájem, napsal si. Já jsem zkusila své štěstí a o knihy si napsala... Jak obrovské bylo mé překvapení, když mi skoro okamžitě kladně odpověděli. Upřímně řečeno, byla jsem z toho totálně paf. Dneska mi tyto dvě knihy na fotce konečně přišly domů a já jsem z toho paf ještě víc. Mám je tu vedle sebe na stole a pořád na ně nevěřícně koukám. Chtěla bych touto cestou ještě jednou OBROVSKY poděkovat všem z Euromedia Group, kteří se o to zasloužili. Dávám se do čtení a v nejbližší době můžete očekávat mé nově-psané recenze. 

Jelikož se jedná o RC, dám si na recenzích víc záležet a budou trošičku jiné. Leviatana jsem ještě nečetla, Nádherné bytosti už ano. Na mou starší recenzi knihy se můžete podívat zde. Jakmile recenze napíšu, najdete je nově na chvíli (tedy do data vydání) i v bočním menu, abych vás na ně více upozornila. Jinak je samozřejmě uvidíte i v soupisce reviews. Na ukázku Leviatana se můžete podívat tady. Knihu si můžete už i předobjednat!

Leviatan vychází 8.3.2011
Nádherné bytosti vychází 8.4.2011

Pokud jste si toho ještě nevšimli, na webu Knižního klubu mají teď unikátní akci od 22.2. do 28.2.2011! Můžete si koupit young adult knihy s 25% slevou! Takže pokud ještě nemáte doma sérii Nástroje smrti, Vampýrská akademie nebo Zavržený, upalujte téhle šance využít! Já jsem se dneska například nechala svést a koupila si u nás v knihkupectví Modrou krev, a to jsem si ji původně kupovat nechtěla. No jo, i ta 15% čtvrteční sleva v Librexu dělá svoje!

EDIT: Dneska (25.2.) mi dokonce domů přišla i Smečka a Inkarceron. No ještě větší páni...

4 komentáře:

  1. Kdo by tohle čekal?! Už dlouho závidím zahraničním bloggerům to, že mají knížky dřív a ještě zadarmo :) A teď u tebe je ještě vidět, že to funguje!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne dnes prišlo RC z nášho KK. Som sa tešila a chválila sa rodine. Juj, toto je úžasné. Teším sa na tvoje recenzie, som veľmi zvedavá na Leviatana, uvažujem o kúpe.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani netušíš, jak já jim všem závidím :D A doufám, že to bude fungovat i dál, protože to je něco, čemu ještě stále nemůžu uvěřit :D

    Triss, moje rodina se mě děsně na ty knihy vyptávala a celý týden jsme je hromadně vyjlíželi. Holkám dorazily už někdy z kraje týdne, mně až dneska. Když jsem to rozbalila, všichni se na ně museli podívat :D :D :D Já se zase těším na recenzi I am No. 4 :D

    OdpovědětVymazat
  4. jsem šílený knihomol a když jsem viděla odkaz na knižní klub - slevy na YA, tak mi to nedá přidat odkaz, kde nakupuji já (a ceny jsou tam jako v knižním klubu po slevách :) http://www.beletrie.eu
    jestli tady být odkaz nesmí, tak ho smázni ;)

    OdpovědětVymazat