PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

3. února 2011

Fall in love (1)

Dobře, jako by těch týdenních meme nebylo málo, přidávám si další. Pořádá ho Stormy, bude se tu objevovat každý čtvrtek a jde o to, vybrat si týdně jeden zamilovaný pár a "zodpovědět" na jejich vztah jisté otázky.

Co se v příspěvku objeví:
  • Jméno autora.
  • Název knihy.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Protože jsem před nedávnem dočetla naprosto úžasnou knížku, na jejíž recenzi si budete muset chvíli počkat, rozhodla jsem se, vybrat si pár právě z této knihy, protože není tak úplně typický.

Autor: Kody Keplinger
Název knihy: The DUFF (Designated Ugly Fat Friend)
Zamilovaný pár: Bianca a Wesley
Typ lásky: Taková láska, která by snad vůbec neměla vzniknout. Ale najednou tu je a oba dva se s tím musí nějak poprat.
Proč jsem si tento pár vybrala: Jak už jsem psala, kniha mě naprosto okouzlila. Ani jeden z nich není typický, a už vůbec ne kladný, hrdina. Oba dva mají své problémy, se kterými se musí poprat. A perou se s nimi jak nejlépe umí.
Můj názor a pocity: Nedokážu si představit, že bych zažila to, co Bianca. Ani jedno a ani druhé jí vůbec nezávidím. Ale obdivuju na ní to, že i když byla v pěkném hajzlu (pardon, za ta slova, ale nenapadá mě, jak jinak to říct), dokázala se z toho nakonec dostat. Líbí se mi na nich obou to, že  si dokážou přiznat že jsou takoví, jací jsou a i když se za to nejspíše ve skrytu duše stydí a nenávidí, nedělají ze sebe něco, co nejsou. Vím, možná vám to připadá mírně zmatené. Ale myslím, že toho víc pochopíte z mé recenze, na jejíž sepisování se neskutečně těším. Tohle je druhá kniha za tento rok, která mě v jistých momentech dokázala neskutečně dojmout až mi ukápla slza. Fandila jsem jim od chvíle, kdy se "dali dohromady" až po chvíli, kdy se vážně dali dohromady. Tak moc jsem chtěla, aby jim to vyšlo, že lepší konec jsem si nemohla ani přát.

Žádné komentáře:

Okomentovat