PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

14. února 2011

Na Valentýna...

Happy Valentine's Day
Předpokládám, že všichni víte, co je to za den, takže vám nemusím sáhodlouze vykládat historii a tak vůbec. Někdo jej slaví, někdo ne. Říkáte, že je to jenom další stupidní svátek, který nemá smysl slavit a kroutíte hlavou nad těmi, kteří jej vážně prožívají? Je vám v tenhle den smutno, že jste sami a nemáte nikoho, ke komu byste se mohli přitulit? Nebo se trápíte neopětovanou láskou? Hlavu vzhůru. Myslím si, že i když nejste s nikým v páru a nejste zamilovaní, můžete si tento den oslavit hezky po svém. Já si dneska například udělám pěkný den s kamarádkou, kdy budeme sledovat koncerty našich oblíbených zpěváků a skupin. Uděláme si pořádnou dámskou jízdu :) Anebo víte co, můžete dneska třeba svojí mámě či tátovi říct, že je máte rádi. Možná to vyzní strašně klišoidně, ale potěší je to. A pro všechny z vás, kteří máte svou drahou polovičku - užijte si tenhle svátek zamilovaných pořádně!

Ale proč vůbec tento příspěvek píšu... Mám knižní blog, proto bych měla psát o knihách, že? Ano, jdeme na to. Mám ráda plno druhů knih. A stejně jako nejspíše většina z vás, i já mám ráda, když je v knihách nějaká ústřední milostná dvojice, které po celou dobu čtení držím palce, aby jim to vyšlo a na konci jsem ráda, že jsou vážně spolu. Ráda si čtu o šťastných koncích, protože ve skutečném životě je těch špatných někdy až až. A častokrát jsem i já "zamilovaná" do knižních hrdinů. Autorky je prostě umí vykreslit vážně skvěle. Ale mějme na paměti, že jsou to hrdinové pouze knižní, v reálu je takový možná tak jeden ze sta :) Zajímalo by mě, co vás na romanticky a zamilovaně laděných knihách vlastně baví nejvíc...? Podělte se se mnou o to, co se líbí vám.

Novel Novice si pro nás připravilo několik valentýnek našich oblíbených knih, které můžete poposílat komu chcete. Mně osobně se nejvíce líbí Beautiful Creatures, The Mortal Instruments & The Internal Devices, Matched, Fallen a Harry Potter

A ke konci tohoto článečku vám dám 3 videa, která se mi tématicky hodí do krámu. Včera jsem byla poněkolikáté v kině na krásné Disneyho pohádce Na vlásku. Možná jsem vám to neříkala, ale zbožňuju Disneyho pohádky. Pokud jste na filmu v kině ještě nebyli, upalujte! Tahle písnička se mi líbila snad ze všech nejvíc:


Píseň a videoklip Firework od Katty Perry jsem po jistou dobu měla i na svých stránkách. Její hudbu a styl mám prostě ráda a tenhle videoklip spolu s celým poselstvím písně se mi moc líbil.



A protože jsem velkým fanouškem seriálu GLEE a poslední díl byl právě valentýnsky laděný, dám sem song, který má v sobě krásné poselství.


Užijte si tento den hezky podle svého. A odpoledne se těště na první teaserovou větu Odstínů života!


1 komentář: