PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

21. března 2011

Hostující recenze

Hostující recenze

Před dávnem jsem na svém blogu uveřejnila první hostující recenzi a někdy později jsem se zmínila o tom, že bych vám dala šanci napsat taky takovou. Tak teď ta chvíle konečně nastala.

Nabízím vám možnost publikace vaší recenze na nějakou knihu u mě na blogu. Je mi jedno, co za knihu to bude. Klidně jsem ji už sama mohla recenzovat, nebo taky ne. Knih je plno. Abyste mohli napsat recnezi, nemusíte mít blog. Můžou se tak zúčastnit i neblogaři a napsat nám pár slov o nějaké knize, která se jim líbila.

Jediné, co proto musíte udělat, je vyplnit TENTO formulář.

Tenhle formulářek bude odteď mít své místečko vpravo v menu a bude mi sloužit jako jakási databáze těch, kteří by chtěli zkusit štěstí a napsat recenzi. Nevím, kolik z vás o to bude mít vůbec zájem a bude to chtít zkusit, ale tak proč ne. Vždycky namátkově někoho z vás vyberu a pak mu napíšu email a domluvíme se, že může onu recenzi napsat. 

Je mi jedno, jakým stylem recenzi pojmete. Pokud ji budete chtít doprovodit nějakými obrázky, domluvíme se. Recenze nemusí být dlouhá, ale taky by nemusela být jen jednoodstavcová. Nabízím vám možnost podělit se o své postřehy a pocity z knihy. Ráda bych si početla něco jiného než to, co píšu já. 

Doufám, že se někdo z vás zapojí a já budu moci brzo přinést nějakou hostující recenzi.

Mějte se pěkně.


Žádné komentáře:

Okomentovat