PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

1. března 2011

Teaser Tuesday (9)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading

O co jde: 
  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své "to-read" záložky. 
Protože jsem tak trochu flámovala, neměla jsem možnost dočíst knížku, která je opravdu vtipná a vřele ji všem doporučuju!
Babe in Boyland
Jody Gehrman
"Scheisse!" My back still to him, I spot the T-shirt I need in the drawer. I yank it on, getting my head stuck in the armhole in my frantic scramble.

...

"Why are you staring at me?"



Přeloženo do češtiny
"Doprdele!" Jsem k němu stále zády, když zmerčím tričko, které trčí ze zásuvky. Popadnu ho a snažím se do něj narvat hlavu, ale uvíznu v otvoru pro ruku v podivném pokřivení.

...

"Proč na mě tak zíráš?"

...

Dneska jsem vybrané dvě věty přeložila tak trochu po svém... Pokusím se dneska v práci napsat recenze na všechny nově přečtené knihy, abyste si měli zase co počíst. Hlavně musím napsat recenzi na Leviatana, protože datum vydání se blíží a protože se s vámi musím podělit o své postřehy!

btw Podívejte se na FB stránku Knižního doupěte - je tam návod na to, jak si nastavit, aby se vám na hlavní zdi FB ukazovaly příspěvky ze stránky KD

Žádné komentáře:

Okomentovat