PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

8. dubna 2011

Dnešní Aprílové ceny Knižního webu stojí za to!

Tuhle novinku dneska přináším možná trošičku později, ale až teď jsem se konečně dostala domů a mohla zapnout internet. Jakmile jsem ale zmerčila dnešní aprílové ceny na Knižním webu, musela jsem vám o tom prostě dát vědět!

Knižní web se rozhodl každý den v měsíci dubnu vybrat 40-50 knižních titulů a snížit jejich ceny. Dnešní výběr je více než uspokojivý. Komplet Upířích deníků koupíte o 200 Kč levněji, jednotlivé díly pak až o 50 Kč levněji. Knihy série Krevní pouta až o 70 Kč levněji. První dva díly Hunger Games o 80 Kč levněji, knihy série Odkaz Dračích jezdců až o 100 Kč, stejně tak jednotlivé díly série Stmívání, 3. a 4. díl o Mercedes Thompson jsou také levnější a poslední díl Laury je dokonce za 50 Kč.

Za tyto ceny budou knihy dnes a celý víkend (poznámka: nějak mi nedošlo, že je pátek :D), takže pokud jste s koupí některé z uvedených knih otáleli, teď máte šanci zakoupit knihu levněji.


1 komentář:

  1. Děkuju :). A fotit budu do skonání foťáku . Což doufám, že těch pár dní vydrží i když už toho prožil hodně a poslední dobou se zapíná a vypíná kdy se mu chce :D.

    Docela mě lákají Hunger Games, ale první díl mám zatím jako e-book a myslím, že to je takhle lepší protože alespoň ušetřím, i když teda držet tu knihu je mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat