PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

12. května 2011

At Grave's End

originální cover
Autor: Jeaniene Frost
Originální název: At Grave's End
Knižní série: Night Huntress
Díl: třetí
Žánr: fantasy, pro dospělé, upíři, ghúlové
Věková hranice: 20+ (opravdu hodně, hodně vulgární slovník, opravdu obrovské množství sexuálních scén)

Anotace na Goodreads: Některé věci prostě nezůstanou pohřebené... a už vůbec ne v hrobě.

Pro poloviční upírku Cat Crawfield by tohle měla být nejlepší část života. Se svým milencem Bonesem po boku dokáže dostatečně chránit obyčejné smrtelníky před zákeřnými nemrtvými. Ale i když je Cat donucena neustále měnit svou identitu, aby se tak skryla před upíry, jednou je její totožnost odhalena, což ji dostává do smrtelného nebezpečí.

A jako by to nestačilo, jedna žena s Bonesovy minulosti je rozhodnutá jej pohřbít jednou provždy. Přestože po Cat jde hodně upírů, je odhodlaná pomoci Bonesovi zastavit obrovské nebezpečí dřív, než propukne naplno. Tak Cat pozná pravou podstatu zlé krve. A všechno, co se jako speciální agent naučila, jí teď bude k ničemu. Potřebuje naplno přijmout své upíří instinkty, aby dokázala zachránit sebe a Bonese před osudem horším, než je samotný hrob.

Nakladatel: Avon (EN)
Počet stran: 352 (EN)
Vazba: Brožovaná (EN)
Vydání v USA: 20.12.2008
Vydání v ČR: teprve vyjde

Moje hodnocení:




Moje hodnocení obálky:




Datum četby: 1 den, duben 2011, v angličtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: Jeaniene mě chce zabít asi... EPIC



Můj názor (obsahuje spoilery):
Já už ani pořádně nevím, co o téhle sérii ještě napsat a to mám ještě plno dílů před sebou. Už si s tím vychvalováním připadám naprosot ujetá. Už nevím, jak jinak říct, že jsem z knih naprosto odvázaná a že je to hlavně díky Bonesovi. Následující řádky vám jistojistě naspoilerují děj, takže číst jen na vlastní nebezpečí.

Druhý díl skončil tak, že se z Cat a z Bonese stali muž a žena. Ano, manželé. Jenže nepodnikli žádný normální sňatek, ale přímo pokrevní, upíří. Prohlášení za muže a ženu. Doslova. Bez možnosti návratu či zrušení. Až do smrti. A vlastně i po ní. Bonesovi se podařilo odtrhnout z podvlády Iana a jak se ukázalo, jeho klan tvoří pěkné množství dalších upírů a ghúlů. Teď je Bones svým vlastním pánem. A Cat konečně dostala možnost seznámit se se svým otcem. Který by ji nejradši viděl mrtvou. Jako ostatně i další kupa upírů. 

Třetí díl pokračuje ve stejně rozjetém tempu jako předchozí dva díly. Jak vyplynulo na povrch, Don, Catherin šéf, je ve skutečnosti její strýc a na dráhu zabíjení upírů se dal v momentě, kdy se jeho vlastní bratr v jednoho proměnil. Cat si se svým otcem ještě zažije krušné chvilky, než se ho konečně nadobro zbaví. Její matka už nebude taková potvora a dostane i několik opravdu vtipných chvil, kdy stíhá štěkat po všech okolo, nadávat Bonesovi a ještě si taky užije nějaký ten horizontální tanec. 

Setkáváme se s dalšími novými postavami. Mimo jiné více poznáváme samotného Mencherese. Hodně, hodně, opravdu hodně starého upíra, který se rozhodne uzavřít spojenectví s Bonesem. Tudíž každý, kdo patří pod něj, patří zároveň i pod Bonese a naopak. Kromě toho ještě Bones získá další sílu - jako by to bylo vůbec možné. Takže kromě toho, že dokáže létat (vážně, umí létat), najednou dokáže i číst myšlenky. Z čehož tedy Cat není zrovna dvakrát nadšená. Jak to tak vypadá, Bones si to rozdal s každou možnou i nemožnou ženskou na světě, které na Cat najednou vyskakují jak z krabičky. Do toho všeho se objevuje znovu Ian, Spade, Dave, Juan, Rodney a neskutečně otravný Tate.

Toho bych rozmázla okamžitě, protože mě v tomhle díle štval ještě víc než v tom předchozím. Pořád se divím, že se Bones dokázal tak držet. Já sama jsem Tatea v představách pozabíjela nesčetněkrát. A dokonce dojde i na postavu, kterou všichni dobře známe... ale vlastně neznáme. Vlada. Aka Drákulu. Nebylo by to ono, kdyby po našich hrdinech zase někdo nešel. A na scéně se objevuje jedna hodně zákeřná ženská, která si nedá pokoj, dokud je nesprovodí ze světa. Naprosto.

Opět akcí, hláškami a emocemi nabitá kniha. Přiznám se, že jsem u tohohle dílu strašně nadávala. Pochopíte, až si přečtete. A pokaždé, když jsem v textu uviděla jméno Patra, jsem si říkala, co jsem sakra zase provedla (mé jméno je Petra). Jeden určitý moment knihy vám vážně vezme dech a ten konec... uff.


Žádné komentáře:

Okomentovat