PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

15. května 2011

Soutěž o knihu Across the Universe

Už dlouho jsem vám slibovala další soutěž, ale čas na vytvoření banneru a pravidel jsem si našla až teď. Tentokrát však bude trošičku jiná, protože knihu do soutěže neposkytují já, ale Taylor, za což jí moc děkuju. A protože knihu do soutěže dává Taylor a stejně tak bude financovat i doručení knihy vítězi, otevírám soutěž pouze pro čtenáře z České republiky. Mí slovenští čtenáři si přijdou na své v další soutěži. Soutěží se o paperbackové vydání knihy Across the Universe od Beth Revis, kniha je v angličtině.

Informace
  • Soutěž probíhá od 15.5.2011 do 5.6.2011.
  • Soutěž je tentokráte otevřená pouze pro soutěžící z České republiky.
  • Podmínkou vstupu do soutěže je vyplnění soutěžího formuláře uvedeného níže.
  • Jeden vstup na osobu, duplicitní vstupy budou mazány. 
  • Výherce bude vylosován pomocí Random.org a jméno bude zveřejněno co nejdříve od skončení soutěže. 
  • Vítěz musí na "výherní email" odpovědět do 72 hodin, jinak se vybere další výherce.
  • Můžete dohromady získat až 6 vstupů (1 za pouhé vyplnění nicku a email, 5 bodů za extra vstupy).

Extra bodíky (aka vstupy):
  • +1 bod za sledování mého blogu (pomocí followers tady na blogu, sledování na FB účtu blogu, sledování pomocí NetworkedBlogs -> body se za jednotlivá sledovná nenavyšují, pouze 1 bod)
  • + 4 body za napsání důvodu, proč si knihu chcete přečíst (body nebudu přidělovat podle toho, jak se mi bude vaše odpověď líbit, 4 body získáte ta jako tak, jen mě zajímá, proč si knihu chcete přečíst, co se vám na příběhu líbí, co vás zaujalo... klidně se rozepište, vaše názory mě vážně zajímají)

Doufám,že se vám soutěž líbí a že se nezaleknete knihy v angličtině. Může se pro mnoho z vás stát odrazovým můstkem ke čtení v angličtině. 

1 komentář:

  1. :) jsem trošku analfabet, takže jsem v tom formuláři udala chybu, vyplnila jsem, že sleduji přes GFC s přezdívkou Evk, ale nevšimla jsem si, že ji pořád ještě nemám přenastavenou z miss.little.eve na Evk, teď už by to mělo být v pořádku a jsem i na GFC Evk :D - jestli se v tom nevyznáš, tak tě chápu - teď už ale to vyplněné v dotazníku odpovídá

    OdpovědětVymazat