PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

11. května 2011

Waiting on Wednesday (18)

Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine.Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Pro tuto středu vybírám:
Little Women and Me
Lauren Baratz-Logsted

Emily je už unavená z toho, být prostřední sestrou. Má toho dost. Takže když dostane za úkol napsat, co by v nějakém klasickém knižním díle změnila, vybere si Malé ženy. Koneckonců, když nemůže něco změnit ve své rodině, možná může přinést trochu té spravedlnosti mezi sestry Marchovy. (Zabít Beth? Nechat Laurieho skončit s Amy namísto s Jo? Co by si asi tak Louisa May Alcott pomyslela?)

Jenže když se Emily záhadně dostane přímo do světa knihy, zjistí, že napravení nespravedlností nebude zase tak lehké. A vypadá to, že po té, co Emily na vlastní kůži zažije naprosto jinou dobu, než je ta její, bude to právě ona a ne sestry Marchovy, kdo prodělá tu největší změnu.
Řeknu vám, že tahle kniha mě svou anotací zaujala hned na popré. Originální Malé ženy mám ráda, moc ráda. Stejně tak filmové zpracování. Takže jsem zvědavá, jaké bude tohle moderní "pokroucené" pojetí.


3 komentáře:

  1. Malé ženy jsou jedna z mých oblíbených knížek, tuhle moderní adaptaci si nejspíš přečtu taky. Smrt Beth jsem obrečela několikrát ...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem její smrt taky pořádně obrečela...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, tak to si mě upozorněním na tuto knihu udělala velkou radost:)
    Zbožňuju Malé ženy, i jejich film. adaptaci.

    Na krajíčku jsem měla, když Beth poprvé onemocněla, takže podruhé, když už to nepřežila, jsem to oplakávala dlouho.

    A abych pravdu řekla, stejně jako Emily v anotaci, i já bych si dokázala představit lepší konec.

    OdpovědětVymazat