PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

25. června 2011

On My Wishlist (1)

Toto meme jsem měla v merku už delší dobu, ale pak jsem na něj pod tíhou jiných starostí úplně zapomněla. Teď mi jej zase připomněla Nikki Finn a já jsem se rozhodla se do něj zapojit.

Jde o meme z dílny Book Chick City, v němž vám každý týden v sobotu ukážu pár knih, které bych si chtěla koupit, ale ještě jsem si na ně nenašetřila. Knih je hodně a i kdybychom si to sebevíc přáli, ne všechny si můžeme koupit hned. Pokud jste jako já, píšete si na lísteček, někam bokem, knížky, které byste vážně, ale vážně chtěli a když přijde sleva a vy máte nějaké peníze ušetřené, hrnete se do knihkupectví. Třeba vás nějaké z uvedených knih zaujmou. 

Vanished: When Lightning Strikes & Code Name Cassandra by Meg Cabot
GoodReads | BookDepository
Vanished: Safe House & Sanctuary by Meg Cabot
GoodReads | BookDepository


Sukuba 1: Trápení by Richelle Mead
GoodReads | Domino
Glee - Studentská výměna by Sophia Lowell
GoodReads | CooBoo

5 komentářů:

  1. ty obálky od Meg Cabot *slinty slinty* :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sukubu a Glee bych taky chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  3. Sukubu už mám doma, už i přečtenou :D Je to dobrá knížka a já, jakožto velká zastánkyně paní Mead jsem doufala, že dobrá bude. Takže stojí za to, si jí koupit. :) Ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. na Sukubu už si taky brousím zuby... :D

    OdpovědětVymazat