PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

16. července 2011

Knižní řetězovka (3)


S touhle úžasnou Knižní řetězovkou přišla Luu a plno ostatních blogerů se do ní zapojilo. Já jsem si řetězovku musela rozdělit do menších úseků, protože nejsem schopná na některé otázky odpovědět jasně, stručně a výstižně. Prostě se vykecávám :D Otázek je celkově 55, já si to rozdělím na 5 otázek/příspěvek, tudíž se můžete těšit dohromady na 11 příspěvků.

Trochu jsem se odklonila od původního plánu publikace jednotlivých částí, ale konečně zase pokračuju.

11. Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?
Často. Nejspíš ani nemám jen jeden oblíbený žánr. Většinou si knihy vybírám podle příběhu. Nevím, jestli existuje žánr, který bych vážně nevyhledávala a nečetla.

12. Čteš někdy jednu stejnou knihu víckrát?
Určitě. Myslím, že každý má nějakou oblíbenou knihu (či knihy), které má doma v knihovničce, po kterých rád sáhne i víckrát, přestože už dávno ví, jak to dopadne. Já mám nejvíc načteno Harryho Pottera. Ani nevím, kolikrát jsem kterou knihu četla. Nejdelší promlka myslím byla před vydáním čtvrtého dílu, kdy člověk neustále četl předchozí 3 díly, aby zůstal v obraze a mohl se vrhnout na ten další v pořadí. Ovšem někdy si třeba vezmu nějakou knihu a jen si z ní přečtu své oblíbené pasáže.

13. Dokážeš číst v autobuse?
Ano. Dokážu číst v autě, autobuse, vlaku, na lodi, v letadle... ale samozřejmě i na úplně obyčejných místech :D Nedělá mi to problém. Nejradši ale čtu ve vlaku.

14. Oblíbené místo na čtení?
To nejspíš nemám. Čtu všude možně i nemožně. Kam si sednu s knihou, tam čtu. Nejčastěji nejspíš v křesle v pokoji, u svého psasího stolu a v posteli.

15. Zásady při půjčování knih?
Kdysi jsem své knihy hodně půjčovala kamarádům. Pak se mi přestaly vracet. Teď už půjčuju knihy jen své sestřenici, u které vím, že se o ně bude dobře starat. Nesnáším, když někomu půjčím knihu a ona se mi vrátí otrhaná, umazaná, ulepená apod. Na své knihy jsem dosti choulostivá.

Žádné komentáře:

Okomentovat