PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

28. srpna 2011

Retro Demonology

originální cover
Autor: Jana Oliver
Originální název: Retro Demonology
Knižní série: The Demon Trappers
Díl: krátký příběh
Žánr: fantasy, lovci démonů, démoni

Anotace na Goodreads: Předtím, než se Riley Blackthorne může zabývat démony stupně pět, musí chytit svého prvního démona. Její první sólová akce by měla být hračka, vždyť jde o neškodného démona prvního stupně.

Jenže její zaměstnavatlé jsou hipíci, jejichž nápisy a vonné svíčky vážně démony nevyženou, kteří spolu s otravným démonem a policejní hlídkou, Riley její úkol pěkně okoření...

Nakladatel: St. Martin's Griffin (EN)
Počet stran: 15 (EN)
Vazba: ebook (EN)
Vydání v USA: 13.12.2010
Vydání v ČR: nevyšlo

Moje hodnocení:




Moje hodnocení obálky:

Datum četby: 1 den, srpen 2011, v angličtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: Mohlo toho být víc...

Oficiální stránky knihy
Oficiální stránky autora
Oficiální blog autora


Můj názor (obsahuje spoilery):
Krátký příběh z života Riley, který sleduje její první sólovou práci. Riley se dostane do domu lidí, co rádi žijí v retro stylu, aby jich zbavila jednoho neposedného démona.

Dalo by se říct, že příběh skoro kopíruje začátek prvního dílu série. Mohl být trošku delší, ale co se dát dělat. I tak byl vážně fajn a navnadil mě na druhý díl...

Žádné komentáře:

Okomentovat