PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

15. srpna 2011

Top týdne (10)

Toto meme má na svědomí Luu. Cílem je každé pondělí uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knižním světem. Desátá topka knih, už začínám stahovat náskok.


Romantické dvojice
Ach, tohle je velice pěkné téma, ale zjistila jsem, že těch opravdu oblíbených romantických dvojic mám strašně moc a nedokážu si mezi nimi vybrat tu nej. Namátkově jsem vybrala deset.

# Cat a Bones (Noční lovci)

Nejspíš nežjhavější a nejvášnivější pár, jaký jsem kdy potkala. A jejich láska je vážně silná a se vším všudy. To se mi na jejich vztahu líbí.

# Clary a Jace (Nástroje smrti)

Clary mi možná nepadla do oka hned ze začátku, ale pro Jace jsem měla slabost vždycky. Navíc to, čím si prošli (a nejspíš ještě projdou) mě utvrdilo v tom, že k sobě opravdu patří.

# Elizabeth a pan Darcy (Pýcha a předsudek)

Lizzie a Darcy jsou mé dvě nejoblíbenější postavy románové klasiky. Jejich vzájemné oťukování mám moc ráda. Hlavně to, jak se on za ni postaví i když ví, že ona jím pohrdá.

# Katniss a Peeta (Hunger Games)

Peetu jsem si zamilovala hned ze začátku, s Katniss to už bylo horší. Z jeho strany to byla láska na první pohled, ona se do něj zamilovala postupně. 

# Kiara a Carlos (Rules of Attraction)

Ti dva mi vážně vzali dech a strašně moc jsem jim fandila. To, jak k sobě pomalu nacházeli cestu se mi moc líbilo. Jejich vztah je docela nebezpečný a zároveň opravdu hezký.

# Rose a Dimitri (Vampýrská akademie)

Jedna z mých nejoblíbenějších knižních dvojic vůbec. Chemie mezi Rose a Dimitrim je úžasná. Navíc je to zakázaná láska a jak víme, zakázané ovoce chutná nejlíp.

# Susannah a Jesse (Mediátor)

Má nejoblíbenější knižní dvojice ze všech. Oba dva jsem si naprosto oblíbila. Suze byla má nejlepší kamarádka a Jesse moje první book crush.

# Tessa a Will (The Internal Devices)

Ještě nevím, kam jejich vztah povede, ale doufám, že jenom tím správným směrem. Ti dva totiž k sobě opravdu pasují a líbí se mi spolu. Držím jím palce.

# Tris a Four (Divergent)

Ti dva mě prostě dostali. Ona se snaží vybojovat si své vlastní místo ve skupině, on ji trénuje. Oba dva k sobě něco cítí, ale svůj vztah prohlubují pomalu.

# Violet a Jay (The Body Finder)

Jejich přátelství se proměnilo v něco víc. Oba to chtěli, ale nevěděli, jak to říct tomu druhému a neztratit ho. Jsou naprosto sladký pár.

Žádné komentáře:

Okomentovat