PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

3. srpna 2011

Waiting on Wednesday (29)

Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Pro tuto středu vybírám:

Texas Gothic
Rosemary Clement-Moore

Rodina Amy Goodnight má do normálnosti daleko. Pochází sice z linie čarodějnic, ale snaží se od rodinného podniku dostat co nejdál to jenom jde. Její léto?

Hlídání její šílené tetičky na ranči, spolu s její krásnou sestrou. Jen ranč Goodnightů je ovšem ještě méně normální, než obvykle. Jsou nacházena těla, duch je na lovu a kamkoliv se Amy vrtne, tam narazí na přitažlivého souseda.

Mám slabost pro kovboje a mám slabost pro čarodějnictví. Je tudíž jasné, že po té, co jsem si přečetla dosti nadšenou recenzi Anyi, řekla jsem si, že si knihu prostě musím přečíst. A teď už ke mně někudy putuje...



Žádné komentáře:

Okomentovat