PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

11. září 2011

Letem knižním světem (29.8. - 11.9.2011)

7. a 11.9. 2011
Tento měsíc se nese v pochmurné náladě. 7.9.2011 zemřely hokejové legendy a v srdcích fanoušků i rodin zanechaly velké díry. Byl to pro mě obrovský šok a ještě pořád tomu nemůžu uvěřit.

Miluju hokej a vždycky sleduju zápasy našeho nároďáku, tohle mnou opravdu hodně otřáslo. Upřímnou soustrast rodinám i fanouškům. Kluci, nezapomeneme!

Další nepěkné datum je právě to dnešní. 11. září 2001 se nesmazatelně zapsalo do dějin jako den útoků na Spojené státy Americké. Dodnes si pamatuju, co jsem přesně ten den dělala, pamatuju si všechny ty příšerné záběry v televizi, pamatuju si, že jsem se z toho rozbrečela, i když šlo o neznámé lidi...

Loni jsem touhle dobou letěla z Ameriky domů, takže všude na letištích byly zpřísněné kontroly. Byla jsem také na Ground Zero a řeknu vám, že to byl příšerný pocit, procházet se po místě, kdy ještě před pár lety stály obrovské budovy. Všechny ty fotky mrtvých z věží a lidí, kteří zemřeli jen na chodníku, ale i plno záchranářů... až mě z toho zamrazilo. V zaplněném Manhattanu je obrovská díra... I po deseti letech... upřímnou soustrast.

Filmy Lily Collins
Před nedávnem jsem vás upozornila na chystanou filmovou Sněhurky s Lily Collins v lavní roli. Kromě toho má Lily za sebou i natáčení a premiéru filmu Abduction, kde si zahrála po boku Taylora Lautnera. Toho známe z filmové série Stmívání. A že se toho o nich dvou našuškalo... I když Lily taktně mlčí a o Taylorovi říká, že je to moc hodný kluk.

Kromě toho nedávno nafotila pár fotek pro americké vydání Teen VOGUE a teď má před sebou další filmový projekt, Nástroje smrti, kde si zahraje po boku Jamie Bowera. Vehementně o něm tvrdí, že je pravý Jace... No, nezbývá než jenom čekat a doufat, že má pravdu.

Natáčení filmu ještě nezačalo a ani není známo, kdy vůbec začne. Prozatím jsou vybráni jenom hlavní představitelé. Jamieho schválila samotná autorka série, Cassandra Clare. Je přesvědčená, že našla svého Jace.

Freddie Stroma rozjíždí kariéru
Freddieho známe z Harryho Pottera, kde si zahrál trochu namyšleného studenta Nebevíru, Cormaca McLaggena. Teď si střihl jednu z hlavních rolí ve filmu A Cinderella Story: Once Upon a Song. Film jsem viděla a musím říct, že má moc hezký hlas. Stejně tak i Lucy Hale, kterou známe ze seriálu Pretty Little Liars.

Lucy chtěla být původně zpěvačkou a zkoušela své štěstí ve spin-offu populární hudební soutěže American Idol, American Juniors. Vyzkoušela si hudební prostředí, ale raději to zkusila s herectvím, i když vlastnímu albu by se určitě nebránila. Freddie má v plánu další film, kde se setká s Bonnie Wright (Ginny z Harryho Pottera, snoubenka Jamie Bowera).

Prozatím nese název The Philosophers a natáčel se v Indonésii. A o co jde? Skupina studentů je postavena před otázku: Kterých 10 lidí z jejich skupiny by mělo jít žít do podzemí, aby později mohli znovu založit lidstvo? Ono jde totiž o postapokalyptický námět a nukleární zbraně.

Rozbřesk se blíží
Premiéra první filmové části posledního dílu  je plánovaná na 18.11.2011 a nedávno byly odhaleny další promo plakáty. Na jednom je Edwarda s Bellou a na druhém Jacob se smečkou. Na všechny uveřejněné promo stills se můžete podívat tady. Kromě toho byla do světa "vypuštěna" další ukázka z filmu, která odhaluje pár nových záběrů. Podívejte se na ni tady.

Kristen Stewart se připravuje na svou filmovou Sněhurku a přitom si odskočila natočit videoklip k písničce Marca Fostera, I Was Broken. Na videoklip k úžasné písni se můžete podívat tady.

Další člověk z hereckého obsazení Twilight má v merku natáčení filmu. Jde o Annu Kendrick, ta má ukázat, že kromě hraní dokáže i zpívat. Film se bude jmenovat Pitch Perfect a pojednává o rebelující vysokoškolačce, která objeví sílu svého hlasu v dívčím sboru. V Americe se těmto sborům říká A cappella a jsou velice oblíbené. Moje oblíbená skupina je například tato (určitě se podívejte na jejich verzi Bad Romance).

Nové české obálky
V poslední době se tolik nových českých obálek nevyrojilo, ale nějaké tu přece jenom máme.V září se dočkáme prvního dílu série Temné vize, v říjnu pak prvního dílu Lovkyně snů a pátého pokračování série o Kalovi.

Já, knihy a blogování
Inu, poslední dva týdny pro mě byly docela uspěchané. Cesta do Prahy, bloudění po Praze (vážně, označení ulic stojí za velké prd), nalezení zapadlé VŠE, přijímačky a trmácení se domů... Další přijímačky, chvilka napětí... A další dva roky na OPF ^^ Doufejme, že se k tomu Ing. dohrabu. Psavá nálada mě na chvíli opustila, ale pak se zase vrátila a já mám 4 kapitoly. Opravdu mě těší, že se vám líbí. Přišla jsem psaní docela na chuť... Většině z vás už začala škola a jak jsem viděla, učitelé vás vážně nešetří. To vysokoškolákům začíná okolo 19. září, takže zatím užívejte volna... protože pak to zase začne. Semestr, zkoušky, semestr, zkoušky... do toho ještě někteří budou psát bakalářky, diplomky a na vrch ještě státnice. Přeju nám všem pevné nervy!

btw Včera jsem začala hrát The Sims na FaceBooku, takže kdo mě má v přátelích, pojďte hrát taky! Je to bžunda :D A já vás chci chodit navštěvovat!

3 komentáře:

  1. Ááá o škole ani nemluv, ještě že jdu až 26. září :D ale moc se na to netěším, přeně jak píšeš - semestr, zkoušky... a tak dále, no prostě snad to zvládnu aspoň na toho Bc.. :D
    Ani nevím, jestli se na Rozbřesk těším, chci aby tam prostě někdo umřel :D někdo z klaďasů, aby to mělo větší grády, no víš jak to myslím.. Takhle je to až moc přeslazený, ale knížky bych si MOŽNÁ aj přečetla znova, nevím nevím.
    Na ten film s Taylorem se hodně těším, snad se co nejdřví dostane do toho našeho zapadákovskýho kina :D.
    Český obálky jsou fajn, od R. Thurman jsem četla ten první díl, ale nějak moc se mi to nezamlouvalo, ani nevím proč, prostě to asi nebylo nic pro mě.
    Jinak super článek, čtu to letem knižním světěm ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak, zapomněla jsem, co se týče hokejistů, nemohla jsem tomu zdaleka uvěřit, je to prostě hrůza, když o tom mluvili, měla jsem slzy na krajičku MS sleduji pravidelně a docela mě to dostalo.. Je to prostě strašný, že se tohle stane, nechápu to. Letadlem jsem ještě neletěla, ale po tomhle snad už ani nechci, když vidím, co se může stát..
    11. září byl šok, nepamatuji se sice, co jsem tu dobu dělala, ale bylo to otřesný. Někde se i uvádí, že to bouchlo ještě dřív, než tam doletělo to letadlo, nevím čemu má člověk dneska věřit, že by si USA naplánovala na svoje centrum útok, nevím nevím, ale co se dá dělat. Už je to deset let ale pořád jsou ty záběry otřesný. Když jsem viděla Nezapomeň na mě s Pattinsonem, tak jsem se zákonite rozbrečela..

    OdpovědětVymazat
  3. Zpráva o smrti hokejistů přišla jak blesk z čistého nebe a stále to horko těžko vstřebávám. Člověk se zkrátka nedokáže uvěřit, že se taková neštěstí dějou.
    Na 11.9.2011 si sama o sobě moc nevzpomínám, jako sedmileté mi to zřejmě nedocházelo v plné šíři, ale s každým rokem si i dítě uvědomí, co se děje, dotýká se ho to, jímá hrůza při pohledu na staré záběry a soucítí s těmi, kteří utrpěli největší ztráty.

    S volbou Jace jsem se jakž takž srovnala, zbytečně se nedráždím tím, že bych ho zkoumala nebo porovnávala se svou představou. Všichni můžou tvrdit, že je ten pravý Jace, ale jestli je to pravda, to se teprve ukáže. Můžu jen doufat, že se mu podaří mě o svých schopnostech přesvědčit tak, jako autorku:)

    Škola začíná nabírat na obrátkách, tak snad ji ve zdraví všichni přežijeme.
    Jinak blahopřeju k úspěchům na pisatelském poli, snad se i nám jednou se svým příběhem pochlubíš;)

    OdpovědětVymazat