PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

21. září 2011

Waiting on Wednesday (36)

Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Pro tuto středu vybírám:

Drink, Slay, Love
Sarah Beth Durst

Pearl je šestnáctiletá upírka... živená na krvi, alergická na slunce a z větší části ďábelská... až do noci, kdy ji třpytící se jednorožec probodne svým rohem. Ups.

Její rodina si myslí, že byla napadena lovcem upírů (protože jednorožci přece neexistují, chápete) a jsou v šoku, že to vůbec přežila. Ještě víc v šoku jsou ovšem z toho, že Pearl najednou nevadí sluneční paprsky. Ale rychle najdou způsob, jak této nové schopnosti využít. Upíří král Nové Anglie si totiž vybral její rodinu k tomu, aby mu uspořádala hostinu. Pokud se Pearl dostane na střední školu, může se spřátelit s lidmi a nalákat je na královu hostinu - jako jeho předkrm.

Jediný problém? Pearl začíná mít výčitky svědomí. Jak může předhodit své nové kamarády - a hlavně jednoho fakt roztomilého kluka, díky kterému jí začínají brnět tesáky - jistojisté smrti? Jenže když nepomůže své rodině, nejspíš bude po ní - už na dobro. Co má v takovéhle chvíli upír asi tak dělat?

Tahle knížka mě hned na poprvé zaujala svou vtipnou obálkou a názvem knihy. Pak jsem si přečetla anotaci a kniha mě zaujala ještě víc... Vyšla teď 13. září a má opravdu dobrá hodnocení.


2 komentáře:

  1. Neexistující jednorožci v závorce mě opravdu pobavili :D Samozřejmě, upíři existují, ale jednorožci..pche, kdo by na ně věřil! :D Vypadá moc slibně, tahle ta kniha... :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Jdnorožec mně dostal:D Dívala jsme se na ni už dřív kvůli obálce a názvu, anotace mně utvrdila, že si ji chci přečíst:D

    OdpovědětVymazat