PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

15. října 2011

Knižní řetězovka (5)


S touhle úžasnou Knižní řetězovkou přišla Luu a plno ostatních blogerů se do ní zapojilo. Já jsem si řetězovku musela rozdělit do menších úseků, protože nejsem schopná na některé otázky odpovědět jasně, stručně a výstižně. Prostě se vykecávám :D Otázek je celkově 55, já si to rozdělila na 5 otázek/příspěvek, tudíž se můžete těšit dohromady na 11 příspěvků. A protože jsem už strašně dlouho nepostla pokračování, máte tady pátou část...

21. Co musí kniha mít, abys ji doporučila dál?
Neřekla bych, že mám nějaké univerzální pravidlo, podle kterého posuzuju, jestli kniha za to fakt stojí nebo ne. Spíš dám hodně na svůj vlastní pocit. Kniha může mít sebelepší prostředí a zápletku, ale když jsou postavy bezduché a nudné, není to ono. Stejně tak můžou být postavy úžasně vykreslené, ale dějová linka příběhu pokulhává. Někdy může jít o zaručený besteller, který ostatní uchvátil a mě naopak zanechal naprosto vlažnou. Jindy jsem zase unešená z něčeho, co ostatní nepobírají. Každý máme jiný vkus a každý si musíme sami vyzkoušet, co se nám líbí a co ne. Já se řídím svými pocity, které vkládám i do svých rádoby recenzí. Je jenom na člověku, jestli se mi ho podaří na něco nalákat nebo jej od čtení odradit.

22. Oblíbený žánr?
Nad touhle otázkou jsem uvažovala dlouho. Nejspíš nemám jenom jeden jediný oblíbený knižní žánr, mě baví kde co. Pro mě je nejspíš hlavní obsah knihy, anotace, něco, co mě dokáže zaujmout natolik, že se do knihy pustím. Ovšem mezi žánry většinou vítězí něco z fantasy, sci-fi nebo obyčejné dívčí romány.

23. Žánr, který čteš nejméně (ale chtěla bys víc)?
Fakt nevím, u mě se to s žánry střídá. Jedno období čtu víc tenhle žánr, další zase jiný... Jen si tak říkám, že jsem si už dlouho nepřečetla nějakou klasiku nebo životopis.

24. Nejvíce inspirující kniha, kterou jsi tento rok četla?
Rok se nám pomalu blíží ke konci a já už přečetla přes 100 knih (jo, já vím, SÍLA!), přesto mi nepřijde, že by mě nějaká kniha nějak výrazně ovlivnila, či inspirovala. Dá se ale říct, že mě čtení knih inspirovalo k sepsání mé vlastní. Sice se momentálně plácám v páté kapitole a díky nedostatku času se nemůžu odplácat dál, ale třeba z toho něco jednou bude.

25. Oblíbená svačinka ke čtení?
Já teda při čtení knih moc nejím, vlastně si nedokážu vybavit, že bych u knihy vůbec kdy něco jedla. Ale piju. Vodu, čaj, kakao, víno... Všimla jsem si, že vždycky, když mě něco v knize dostane, musím se napít... asi mám vyprahlo nebo co to :D

Žádné komentáře:

Okomentovat