PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

26. října 2011

Nejděsivější NEJ (2)

Druhý příspěvek do podzimního děsivého meme. Pokud se do něj chcete také zapojit, podívejte se na tuto stránku.

5 děsivých filmů
Během dospívání jsem se velice ráda dívala na hororové filmy. Moc ráda jsem se bála a nevadilo mi se na horor klidně dívat i sama. Později mě začaly bavit i pěkně děsivé thrillery a psychologické filmy. Někdy mě děsí i dokumentární filmy.

# Dům v růžích

Na tenhle seriál jsem se poprvé dívala jako malá, potají, když už rodiče spali. Pamatuju si, že jsem v televizi viděla upoutávku a věděla jsem, že se na něj prostě podívat musím. A pěkně jsem se u toho bála. Scénář psal sám Stephen King, takže je o kvalitu postaráno.


# Pokoj 1408

Pro někoho tenhle film nemusí být zrovna dvakrát děsivý, ale já jsem se pořádně bála. Film je natočen na základě jedné Kingovy povídky, myslím, a má 2 různé konce (nebo rovnou 3, teď si nejsem jistá).

# Prokletý ostrov

Na tenhle film jsem se byla podívat v kině... a byla jsem z něj naprosto hotová. Musím říct, že jde o skvělý příběh, kdy si celou dobu myslíte, že víte, o čem je řeč... a pak zjistíte, že jste byli celou dobu vedle. Výborné, pěkně děsivé a navíc podle knihy.

# Ti druzí

Tohle je jeden z filmů, který si s vámi hraje. Děsí vás v malých dávkách, máte strach z toho, co se bude dít dál... máte strach z toho, co se vůbec děje. Tady je to stejné jako u Prokletého ostrovu. Celou dobu si myslíte, že víte, o co jde, ale mýlíte se.

# Zámek hrůzy

Tenhle film jsem taky viděla jako malá a neskutečně mě děsil. Být zavřená v tak obrovském domě, ve kterém se dělo to, co se tam dělo... No síla. Nejspíš to nebude film, který vyděsí hned tak někoho, ale já se vážně bála.






Kromě těchto filmů samozřejmě existují i další, které mám moc ráda. Patří mezi ně například hororová klasika v podobě Vřískotu (ty filmy jsem taky viděla jako malá a byl to děs), Jeepers Creepers, Kruh, Vesnice, Přízrak university, Prokletí domu slunečnic a tak dále. Nesnáším filmy typu Hostel a Saw. To nejsou horory, to jsou vyloženě naprosté nechutnosti...

A jakých filmů se rádi bojíte vy? Které vás zaričeně vyděsí?






7 komentářů:

  1. Syki, linkovač mi nejede... je to jen u mě? :( Jinak na Prokletý ostrov se chystám pro jistotu s přítelem :D a budem koukat ve dne :D

    OdpovědětVymazat
  2. ani mne sa nezobrazuje linkovač

    OdpovědětVymazat
  3. On se tam totiž nastavil pozdější čas:) Ale už je to OK...

    Nikki: Dívejte se v noci, to je lepší... za dne to není děsivé :D

    OdpovědětVymazat
  4. musím souhlasit s Prokletým ostrovem :) to je moje srdcovka - ale knižní já četla totiž knihu dřív než film a kniha mi přišla že ten konec nechává víc na čtenářovi, film to utnul jakože jenom v jedné verzi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem 4 první, hezký výběr, ale občas mi to prostě nepřišlo dostatečně hororové :D

    OdpovědětVymazat
  6. Prekliaty ostrov je super a mám aj knihu, len som sa k nej ešte nedostala :(, Tá druhý tak isto... mám ich rada práve preto, že ten koniec je proste úplné prekvapenie...
    A zámok hrôzy je ten kde riešia tú nespavosť a jednému tam potom vystrelí struna do oka a tak? Lebo ten je tiež super a dosť strašidelný

    OdpovědětVymazat
  7. Prokletý ostrov byl skvělý - přesně takové filmy mám ráda.
    Co se týče Pokoje 1408, tak u něho jsem poprvé usnula, zatímco podruhé jsem si jen přála, aby už z toho pokoje vylezl ven a málem to se mnou seklo, když jsme zjistila, že existují dva konce:D
    Teď na horory už moc nekoukám, ale vzpomínám si, že se mi líbila Záhada Blair Witch, Dům voskových figurín a Kruh.
    Jinak SAW mám ráda, i když je pravda že spíš než horor jsou to nechutné krváky:)

    OdpovědětVymazat