PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

23. října 2011

Posuď knihu podle obalu (44)

Název knihy: Hunting Lila
Autor: Sarah Alderson
Datum vydání: 4.8.2011

Anotace na Goodreads: Sedmnáctiletá Lila má dvě tajemství, které je připravena vzít si s sebou do hrobu. První je, že dokáže hýbat předměty jen pomocí pohledu. Druhá, že je tajně zamilovaná do nejlepšího přítele jejího bratra, do Alexe, snad odjakživa. Nebo tak nějak. Po té, co je přepadena na ulicích jižního Londýna a nechtěně tak odhalí své schopnosti, se Lila rozhodne jít za jedinými lidmi, na které se může spolehnout - na jejího bratra a Alexe.

Ti žijí v jižní Kalifornii, kde pracují pro tajnou organizaci Unit a Lila tak zjistí, že jsou na stopě mužů, kteří před pěti lety zavraždili její matku. A že je našli.

Lila se snaží odhalit pravdu o tom, proč byla její matka zabita a o skutečném poslání Unitu, přitom se stane pěšákem v nebezpečné hře. Zatímco se pokouší udržet svá tajemství ve světě, kde není nic tak, jak vypadá, Lila zjistí, že není sama. Existují lidé jako je ona, lidé se speciálními schopnostmi - a jeden z nich je matčin vrah.
Můj názor: Knihu mám už v merku docela dlouho, ale ještě jsem neměla možnost se k ní dostat. Na první pohled mě zaujala svou obálkou. Líbí se mi kontrast modrých šatů, červených lodiček a pootevřených dveří, které ukrývají tajemství a zároveň mohou být cestou ven. Font písma hezky doplňuje celkový vzhled knihy. Jsem zvědavá, jestli vážně bude tak dobrá...






2 komentáře:

  1. O Lile už taky delší dobu uvažuju, jen se k tomu dostat... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to velice zajímavě, asi je to jen v aj, že? :)

    OdpovědětVymazat