PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

14. října 2011

Under The Never Sky - první kapitola!

originální cover
... anebo něco takového ...

Už strašně dlouho jsem neuveřejnila žádný odkaz na nějakou ukázku z chystané knihy. Takže když jsem včera zmerčila první ukázku z knihy, která mě svým obsahem zaujala, řekla jsem si, že se o to podělím.
O čem to je:
Vypovězena z pohodlí svého domova v uzavřeném městě Reveria Ari ví, že její šance na přežití v okolní pustině - známé také jako Obchod smrti - jsou mizivé. V Reverii trávila čas s přáteli brouzdáním po virtuálním prostředí, v Říši. Ale v pustině ji může i samotný vzduch, který dýchá, zabít. Pal se Aria s člověkem z venku, s Perrym. Je divoký - Divoch. Ale také je její jedinou nadějí k přežití.

Lovec kmene v nemilosrdné krajině, Perry, vidí v Arii někoho křehkého, koho je potřeba chránit - všechno, co by očekávala od Obyvatele. Ale i on bude potřebovat pomoc práve od Arie, drží klíč k jeho vykoupení. Protiklady všeho možného se sešly, aby se vydali na společnou cestu před předsudky, jako i kanibaly a vlky. Jejich nepravděpodobné spojenectví navždy změní osud všech, kteří žijí pod NEKONEČNOU OBLOHOU.
Omluvte můj děravý a zvláštní překlad, ale člověk vždycky víc pochopí anotaci, až si přečte  knihu.

Prvních 6 stránek k přečtení - v angličtině
jazykově se mi to nezdá zase tak těžké, myslím si, že si to zvládnete přeložit a když ne, vždycky je tu Google Translate

Kniha má ve Státech vyjít 7. února 2012 a mě těch 6 stránek na knihu docela navnadilo. Navíc jak už jsem jednou někde říkala, obálka se mi opravdu moc líbí.


Žádné komentáře:

Okomentovat