PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

5. října 2011

Waiting on Wednesday (38)

Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Pro tuto středu vybírám:

The Mephisto Covenant
Trinity Faegen

Sasha se zoufale snaží přijít na to, kdo zabil jejího otce. A když kvůli odpovědi slíbí svou duši Eryx, odhalí tajemství, které jí může stát i život - Sasha je Anabo, dcera Evy, a Eryxina největší hrozba.

Syn pekla, nesmrtelný a svázaný se Zemí už navždy, se Jax snaží najít vykoupení v Memphistově smlouvě - Boží slib, že nalezne klid v lásce Anabo. A po tisíci letech konečně najde dívku, kterou hledal: Sashu.

S blížící se hrozbou Eryx musí Jax udržet Sashu naživu a vyhrát ji. Ale dokáže to? Bude ho Sasha milovat a vzdá se svého smrtelného života?

Kniha mě zaujala naporpvé svou obálkou. Je taková... temná, záhadná. Anotace nejspíš není přeložená nejlíp, ale snažila jsem se :D Obvykle pochopím význam anotace, až si knihu přečtu :D Kniha vyšla 27.září 2011 a mě na ní kromě obálky zaujala samotná anotace, která je prostě zvláštní. Nejspíš půjde o andělskou/démonskou tématiku, nebo něco na ten způsob. Recenze jsem nečetla, takže netuším, jestli za to stojí, ale uvidíme...

~ ... ~

Jen pár slov k tomu, proč v poslední době na blog moc věcí nedávám. Mám toho prostě moc. Pokouším se zvládat školu a práci najednou. Navíc tento týden mám dosti hektický, protože jsem v pondělí byla služebně pryč a dneska (tedy ve středu) jedu zase -> předpřipravený post; ve čtvrtek jsem celý den ve škole, z toho mám jeden důležitý test a jiné věci. Prostě toho času moc nezbývá a když můžu, spím :D Snažím se blog aktualizovat, číst knihy, psát recenze, ale prostě nejsem stroj, jsem člověk, který má i osobní život. Věřte mi, že knihy nejsou jediným smyslem mého života (i když to tak někdy může vypadat). Nedávno jsem přepsala své 4 kapitoly knihy a strašně ráda bych pokračovala ve psaní, ale není kdy. Snad se mi podaří si k tomu sednout o víkendu, protože mám v hlavě už pěkně vymyšlený děj a nejspíš jsem tak trochu trapná, protože se směju vlastním vtipům a vtipným scénkám... a strašně bych je už chtěla hodit na papír a podělit se s vámi o ně. Ale nejde to. Proto doufám, že mi i přesto zachováte svou přízeň a budete sem stále chodit rádi. Vždyť, kdo má tolik recenzí? :D :D :D


1 komentář:

  1. veľmi zaujímavo vyzerajúca kniha, isto si ju pridám medzi knihy ktoré by som si mala prečítať :)

    ver mi, že ťa chápeme, a prvoradý je tvoj osobný život, ja chápem, že máš svoj blog rada, ale ked neni čas je to pochopiteľné, držím ti palce aby ti test vyšiel podla tvojich predstáv, a ked budeš mať trošku času tak sa ozvi :)

    OdpovědětVymazat