PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

5. listopadu 2011

On My Wishlist (20)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. Já jsem si pro tuto sobotu vybrala:


Switched by Amanda Hocking
GoodReads | BookDepository
Torn by Amanda Hocking
GoodReads | BookDepository


Ascend by Amanda Hocking
GoodReads | BookDepository

6 komentářů:

  1. Tak jsem si už říkala "co to je za sérii, tu jsem nikdy neviděla" :D a pak jsem si podle jména autorky uvědomila, že mi to něco říká, jen knihy znám pod pod jinými obálkami :D ale tahle řada je rozhodně hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně to vypadá zajmavě a ty obaly jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Abyss: Jo, tahle série se bude nově vydávat příští rok s novými obálkami :D Sama jsem o čtené série uvažovala, ale dala jsem ji pak k ledu. No a teď má takhle krásné obálky... které prostě musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera!!! prečo si nemôžem kupovať knihy aj len kvôli obálkam?? keď raz budem bohatá... :D :D

    OdpovědětVymazat