PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

26. listopadu 2011

On My Wishlist (23)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu. Já jsem si pro tuto sobotu vybrala:


Pokrevní pouta by Richelle Mead
GoodReads | Domino
Splynutí by Maggie Stiefvater
GoodReads | Argo


Křídla by Aprilynne Pike
GoodReads | Fortuna Libri
Zlodějka duší by Kiersten White
GoodReads | Fortuna Libri


1 komentář:

  1. Paranormálové jsem si nedávno koupila,jsem na ně zvědavá,jaké to bude..o těch Křídlech taky přemýšlím,jestli si je pořídím,ale ještě pořád váhám-nevím,jestli to za to stojí..
    Pokrevní pouta si pořídím až dočtu celou VA:)

    OdpovědětVymazat