PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

28. prosince 2011

Waiting on Wednesday (49)

Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Pro tuto středu vybírám:

Černobílý svět
Kathryn Stockett

Společenský román a jedna z nejúspěšnějších amerických knih posledních let. Hluboký a dojemný příběh zasazený do 60. let 20. století na americký Jih je vyprávěn očima tří výjimečných žen. V době panující rasové segregace se mladá běloška slečna Skeeterová s pomocí moudré Aibileen a rázovité Minny rozhodne ukázat svět očima černých hospodyň, čímž převrátí vzhůru nohama město i způsob, jakým se na sebe dívají ženy – matky, dcery, pečovatelky, přítelkyně. Za otázkami rasismu i postavením ženy ve společnosti tkví hlubší poselství o hranicích, těch skutečných i těch, které existují v našich myslích.
Tahle kniha v češtině vyšla už v březnu, ale obálka mě docela odradila, proto jsem knize nevěnovala moc pozornosti. Jenže později jsem se dozvěděla, že na základě knihy se natočil film, který se u nás do kin bohužel dostane až v lednu. Hraje v něm moje oblíbená herečka Emma Stone a trailer byl natolik lákavý, že mě zaujala i samotná kniha, která nově vychází v novém přebalu.

2 komentáře:

  1. Včera jsem si šla do knihkupectví na jisto pro tuto knihu, samozřejmě už tam nebyla :( ale možná taky dobře, víc se mi líbí tento paperback... a není tak drahej :D musím říct!!! Jinak jsem o téhle knize slyšela samá superlativa, takže jsem vážně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ráda, že knihu nemám v té původní verzi, protože tahle vypadá hodně dobře. Vyšla teď v prosinci a jakmile ji někde zmerčím, je moje. Už jsem si film stáhla (je k dostání ve výborné kvalitě) a podívala se na něj. Jsem rozhodnutá jít i do kina, byl naprosto skvělý. Správně melodramatický a několikrát mi ukápla více než jenom jedna slza. Jsem na knihu hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat