PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

3. ledna 2012

Venom

originální cover
Autor: Jennifer Estep
Originální název: Venom
Knižní série: Elemental Assassin
Díl: třetí
Žánr: urban fantasy, magie, upíři, skřeti, obři, vrazi
Věková hranice: +20 (veliké množství silně násilnických scén, sex a nadávky)

Anotace na Goodreads: Co když nájemný vrah začne pracovat pro dobro?

Je těžké hrát zlého vraha, když se z vás obr snaží vytlouct duši. Naštěstí jsem nikdy nenechala svou pýchu, aby se mi pletla do cesty. Moje současná mise je osobní: zničit Mab Monroe, ženskou, která ovládá oheň a která kdysi zavraždilamou rodinu. Což znamená chránit svou identitu, i když bych neměla využít své Ledové a Kamenné magie, když ji nejvíc potřebuju.

Pro veřejnost jsem Gin Blancomajitelka nejlepší barbecue restaurace v Ashlandu. Pro své přátele jsem Pavouk, nájemný vrah v důchodu. Ale pořád dělám dobré skutky pro ty, co je potřebují. Jako zbavit kamarádku upírku jejího přerostlého stalkera - Mabinu pravou ruku - který mě málem svými pěstmi přizabil.

Alespoň že mám na své straně neodolatelného Owena Graysona. Člověka, který toho o mě ví hodně, ale já to risknu. A pak je ti detektiv Bria Coolidge, v Ashladnu jedna z těch hodných. Až donedávna jsem si myslela, že je má mladší sestra mrtvá. Ona si nejspíš o mně myslela totéž. Rozhodně netuší, že jsem chladnokrevný zabiják... který se chystá zachránit jí život.

Nakladatel: Pocket Books (EN)
Počet stran: 389 (EN)
Vazba: Brožovaná (EN)
Vydání v USA: 28.9.2010
Vydání v ČR: nevyšlo

Moje hodnocení:




Moje hodnocení obálky:




Datum četby: 5 dnů, prosinec 2011, v angličtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: Owen vypadá hodně yummy...

Oficiální stránky knihy
Oficiální stránky autora
Oficiální blog autora


Můj názor (obsahuje spoilery):
Jsem moc ráda, že jsem se rozhodla pustit do téhle série, protože v sobě mixuje všechno co mám ráda a v té správné míře. Řeknu vám, že bych si docela dobře dokázala představit, že by z knih mohly být filmy, nebo třeba i seriál. Rozhodně bych se dívala.

Gin se vyrovnává se smrtí svého "otce" Fletchera, odchodem nevydařené lásky - Donovana Cainea, a důchodem, do kterého odešla ze své velice slibně rozjeté kariéry nájemného vraha. Díky smrti Fletchera se dozvěděla, že mladší sestra, o níž si myslela, že je mrtvá, ve skutečnosti žije.

Navíc se znenandání objevila v Ashlandu, na uvolněném místě policejního detektiva. Do toho ji o pomoc požádá Roslyn, protože se stala terčem Elliota Slatera a vypadá to, že až ho omrzí, skončí někde v kanále, mrtvá. A tak Gin musí mostu na chvíli odsunout stranou a postarat se o jednoho z Mabiných noshledů.

Zajímalo mě, jak si Jennifer poradí s další dějovou linkou, tentokrát okořeněnou Briou. A poradila si s ní velice dobře. Bria je typický "dobrý" detektiv, který ovšem nehodlá jenom tak nečinně sedět (tak jako to tolikrát dle mého dělal Donovan) a jedná.

Je odhodlaná Ashland očistit od všeho zlého, za čím stojí samotná královna podsvětí - Mab. Díky tomu na sebe rychle také upoutá pozornost. Docela se Gin podobá, i když stojí na té správné straně zákona. A vidím tam jistou možnost budoucího vztahu s Finnem, což se mi moc, moc líbí. Dokonce si myslím, že by si Finn zasloužil svůj vlastní spin-off. Zajímalo by mě, jak se na všechno dívá on. Bylo ba to hodně zábavné.

Gin není osoba, která by skákala okolo a nabízela své city všem. Její počínající vztah s Owenem je proto velice příjemným zpestřením mezi knihami podobného žánru. Jsem ráda, že Donovan zmizel, protože se mi k Gin vůbec nehodil. Owen je mnohem, mnohem lepší. A neříkám to jenom proto, že má fialkové oči a magické nadání pro kov. Těším se, co se z toho vyklube.

Každopádně Jennifer umí velice věrohodně a docela obšírně popsat bojové scény. Až si říkám, kolik toho načetla, kolik toho viděla a tak vůbec. Kdyby z toho byl seriál, nejspíš by to jelo v televizi až někdy o půlnoci - pokud vůbec. To by byly hektolitry krve :D

Na knihách se mi líbí, že mixují všechno takovým způsobem, jakým to mám ráda. Zápletka, hrdinové, sprostá slova, romantika, sex. Všeho je tak akorát a navíc je to hodně čtivé, že člověku i těch 400 stránek rychle uteče.


7 komentářů:

  1. Já bych si to třeba aji přečetla, ale v AJ to prostě nezvládnu :(( Takže si budu muset počkat na to, až to vyjde v češtině..

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem po tom pokukovala na goodreads, líbí se mi barva obálky a i ta anotace vypadá moc pěkně :)Zatím mám před sebou ale docela slušnou hromádku knih od Ježíška, ze kterých se nejspíš jen tak nevyhrabu, takže čtení prozatím odkládám na neurčito:D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasný blog...škoda že ta knížka není v češtině,hrozně ráda bych si jí přečetla:)

    OdpovědětVymazat
  4. Recenze pěkná, ale vážně tam je 20+ ? Co to je sakra za kravinu :D kdyby aspon 18:D

    OdpovědětVymazat
  5. Na svém blogu pořádám soutěž o dvě prima knihy .... zúčastnit se může každý :D http://calm-of-books.blogspot.cz/2013/05/kvetnova-soutez-o-knihy.html

    OdpovědětVymazat