PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

2. ledna 2012

Xmas Reading Challenge 2 - hlasování

Později, než jsem měla původně v úmyslu, ale nedá se nic dělat. Čekala jsem, jestli se mi neobjeví nějaké další recenze, ale víc už čekat nebudu. Někteří se mi omluvili, jiní radši ani nemukli, nevadí, přejdeme k samotnému hlasování a výběru té nejzajímavější recenze druhého ročníku Xmas Reading Challenge.

Seznam recenzí:
Hlasování bude probíhat ode dneška do 11.1.2012. Prosím, přečtěte si jednotlivé recenze a připište někam třeba i komentáře. Všichni si s tím dali práci, tak je odměňte alespoň tím komentářem. Děkuju. Hlasujte prostřednictvím


Jméno autora nejzajímavější recenze se dozvíme 12.1.2012. Tak hlasujte!



Žádné komentáře:

Okomentovat