PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

2. ledna 2011

Best lovesick puppies of 2010

Aneb Nejlepší páry roku 2010.

Seznámila jsem vás s My Boyfriends of 2010 a My Best Friends Forever of 2010, teď přichází řada na nejlepší páry roku 2010. Výraz "lovesick puppies" aneb "zamilovaná/roztoužená štěnata" se mi strašně líbí, proto jsem tak tento příspěvek nazvala. Tentokrát však půjde pouze o knihy z roku 2010

Spirit Bound, Last Sacrifice
Richelle Mead
Rose a Dimitri
Tady se mi pomalu nedostává slov. Na tuhle dvojici jsme všichni čekali tak strašně dlouho a nakonec jsme se přece jenom dočkali. Může být něco ještě lepšího?

Nevermore
Kelly Creagh
Isobel a Varen
Jedno z největších překvapení letošního roku, za které jsem moc ráda. Oba dva nemohli být rozdílnější a přesto se dali dohromady. Jsem moc zvědavá, jak to s nimi bude dál a držím jim palce.

Torment
Lauren Kate
Luce a Daniel
I když mi v druhém díle místy lezla Luce pěkně na nervy, Daniel to krásně vyvážil a na jeho příchody jsem se těšila skoro stejně jako Luce. Na jejich vztahu se mi líbí, že láska někdy možná může překonat i celá staletí.

Crescendo
Becca Fitzpatrick
Nora a Patch
Ačkoliv mě první díl z židle moc nezvedl, druhý jsem si zamilovala. Ne každý vztah totiž musí být bezchybný a častokrát to dosti skřípe.

Hex Hall
Rachel Hawkins
Sophie a Archer
I když jsem knize moc hvězdiček nedala, protože z ní na mě dýchala prvoplánovost a nucené vtipné scény až až... Musím říct, že ústřední dvojice si mě něčím získala a jsem zvědavá, jak se jejich vztah bude/nebude v budoucnu vyvíjet.

The Lonely Hearts Club
Elizabeth Eulberg
Penny a Ryan
Je zvláštním způsobem hezké, když si nás láska najde, i když ji nechceme a vůbec ji nečekáme.

The Body Finder
Kimberly Derting
Jay a Violet
Řekněte mi, která holka by nechtěla mít nejlepšího kamaráda z dětství, z kterého se vyklube sexy kluk, co stojí jen o vás, přestože by mu k ruce byla ráda jakákoliv jiná, možná i hezčí, holka. Navíc, Jay zná Violetino tajemství a vůbec kvůli tomu nevyšiluje a má ji rád stále takovou, jaká je.

Jealousy
Lili St. Crow
Dru a Christophe
I když mám ráda i Gravese a velice těžko se mi mezi nimi rozhoduje, větší slabost mám pro Christophea. A doufám, že nakonec spolu skončí. Líbí se mi na něm hodně věcí, nejvíc však jeho postoj "zlého kluka"...

Matched
Ally Condie
Cassia a Ky
Protože jejich láska je naprosto zakázaná a jak všichni víme, zakázané ovoce nejlépe chutná. A jelikož i já mám srdce rebela, fandím jim a doufám, že se jim podaří být jednou spolu.



Tímto příspěvkem nejspíše končí moje best of 2010. Myslím, že toho je dost a navíc se mi častokrát knihy opakují... jenže ono to prostě jinak nejde, chápete? Nejspíše ještě sesmolím jeden článek, kde tak nějak shrnu všechno, co mě napadne.

Stay tuned!


Žádné komentáře:

Okomentovat