PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

2. ledna 2011

Posuď knihu podle obalu (3)


Název knihy: The Iron Queen
Autor: Julie Kagawa
Datum vydání: 25.1.2011

Anotace na Goodreads: Mé jméno je Meghan Chase.

Myslela jsem, že už je to za mnou. Že můj čas s vílami, nemožné volby, které jsem musela udělat, oběti těch, které jsem milovala, to vše že je už za mnou. Ale bouře se blíží, armáda Železné víly (:D) mě stáhne zase zpátky, kopající a křičící. Stáhne mě pryč od vyhnaného prince, který přísahal, že bude stát při mně. Stáhne mě do jádra konfliktu tak silného, že si nejsem jistá, jestli jej vůbec někdo může přežít.

A tentokrát nebude cesty zpět.
Můj názor: Holky jsou z téhle série nadšené. Já? Já se v tom teprve hledám. Momentálně jsem začala číst druhý díl a jsem zvědavá, jak se to vyvrbí. Proč jsem sem ale dala zrovna tento přebal? No uznejte sami, není krásný? Líbí se mi, že všechny covery série se od sebe zase tak výrazně neliší. Ano, mají různé barvy, různé fotky, ale pořád tvoří jednu ucelenou sérii. A mně se naprosto líbí tahle kombinace růžové a bílé (dejme tomu...). Jsem hodně zvědavá, co si vymyslí na poslední díl. Pokud to tedy poslední díl bude a Julie nás zase něčím nepřekvapí :)

Jaký je váš názor?




Žádné komentáře:

Okomentovat