PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

1. ledna 2011

Posuď knihu podle obalu

Vím, že dneska se mi s těmi příspěvky pomalu roztrhl pytel, ale doháním resty... Alias chci to vydat dřív, než vydám další post, abyste se mohli všichni zapojit, pokud budete mít zájem.

Tady jsou pravidla mého týdenního meme:
1. Meme se bude objevovat na blogu v NEDĚLI. Žádný jiný den nepřipadá v úvahu. Bude to prostě neděle a basta.
2. Vyberete si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a posuďte ho, jak se vám zachce.
3. Může se jednat o knihu, která už dávno vyšla, právě vychází, nebo má teprve vyjít. Je mi to jedno.
4. Fantazii se meze nekladou a výběr ponechávám čistě na vás.
5. Bavte se.

Já své meme pravidelně publikuju tady.

Byla bych ráda, kdybyste vždycky v postu PKPO napsali, kdo toto meme pořádá (tedy já) a odkázali na mě. Děkuju mockrát.

Nemusíte se účastnit každý týden. Jak budete mít chuť. Ke každému postu dám dolů vždycky linkovač a vy se mi tam přihlásíte se svým příspěvkem k PKPO (ne adresu blogu, ale adresu příspěvku). Tak si budu moct prohlédnout, co tento týden posuzujete vy a přidám svůj názor.

Tady si můžete stáhnout odkaz na obrázek k meme, který si pak můžete dát do příspěvku:




Žádné komentáře:

Okomentovat