PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

20. února 2011

Posuď knihu podle obalu (10)

Upozornění: Anotace knihy vám hodně naspoileruje děj, takže si ji nečtětě a koukejte jenom na obálku :D

Název knihy: Defiance
Autor: Lili St. Crow
Datum vydání: 19.4.2011


Anotace na Goodreads: Teď, když se jehorší obavy šestnáctileté Dru naplnily a Sergej unesl jejího nejlepšího přítele Gravese, se bude muset vydat na záchranou sebevražednou misi, aby ho přivedla zpátky... a vcelku.To záleží ale také na tom, jestli dokáže využít trénink Christophea, porazit zrádkyni její matky, Annu, jednou provždy a přežije další den...
Můj názor: Všechny obálky série Strange Angels se mi moc líbí. Modelka je mi sympatická, což je zvláštní, protože je hodně výrazná a někomu může vadit. Taky se mi líbí, že je na všech 4 dílech série, takže všechny knihy k sobě hezky ladí. 3 už mám doma, na poslední čekám. Těším se a zároveň se bojím toho, jak to celé skončí. Moc se mi na té obálce líbí, že se modelka = Dru dívá nahoru a nad ní je nápis "Nobody tells Dru what to do."





Pokud vás toto mé meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se na informace a přidejte svůj link na příspěvek tady pomocí tohoto formuláře.


Žádné komentáře:

Okomentovat