PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

10. března 2011

Fall in love (5)

 
Toto týdenní čtvrteční meme pořádá Stormy.

Co se v příspěvku objeví:
  • Jméno autora.
  • Název knihy.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.

Pro tento týden jsem si vybrala sérii The Body Finder a to hlavně kvůli věci, které říkám Jay faktor :D

Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Autor: Kimberly Derting
Název knihy: série The Body Finder
Zamilovaný pár: Violet a Jay
Typ lásky: kamarádská, která přeroste v mnohem, mnohem víc
Proč jsem si tento pár vybrala: Protože jsou nerozluční kamarádi a jeden bez druhého nedají ani ránu. A vlastně... už nejsou jenom kamarádi.
Můj názor a pocity: Která holka by nechtěla mít celý život za nejlepšího kamaráda kluka? Ze kterého by se ovšem nevyklubal gay. Z Jaye se totiž vyklubalo něco úplně jiného. Naprosto neskutečně přitažlivý nejlepší kamarád! Což Violet samozřejmě nenechalou chladnou. Ovšem co má holka dělat, když se až po uši zabouchne do nejlepšího přítele, aniž by věděla, jestli k ní cítí totéž a aniž by zničila jejich přátelství? O to víc je lepší, když nakonec Jay vyvede Violet z omylu a dá jí jasně najevo, že ti dva jsou si prostě souzeni. Ano, jako pár. A Jay... ach Jay... Ten je naprosto k zulíbání. Ano, mám přímo obrovský book crush  a vůbec se za to nestydím. Může za to i tzv. Jay faktor :D

Žádné komentáře:

Okomentovat