PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

10. března 2011

OŽ Teaser Tour (8)

Je tu čtvrtek a víte, co to znamená? Že tu máme čtvrtou zodpovězenou otázku naší Lu.Lusy!

Jak se ti podařilo dát knihu publikovat?

"Já ve skutečnosti nic neudělala, přišla jsem k tomu doslova jak slepý k houslím. Ještě někdy před rokem jsem naříkala, jak jsou moje šance na vydání OŽ hluboko pod bodem mrazu a že žádný nakladatel o mě ani pohledem nezavadí, protože jednoduše nejsem dost dobrá. Takže jsem si zbytečně nepěstovala plané naděje a snažila se být nad věcí.

Říkala jsem si, že píšu hlavně pro radost a že jednou, až to bude hotové, zkusím to třeba někam poslat, kdyby se na mě náhodou rozhodlo usmát štěstí. V té době jsem se taky rozhodla, že by nebylo špatné mít na svoji práci nějakou odezvu, takže jsem OŽ začala e-mailem posílat lidem, kteří si o ně prostřednictvím mé stránky řekli.

Tak se několik prvních kapitol dostalo i do rukou jedné úžasné paní – tímhle jí znovu děkuju – která měla známosti a poslala je do nakladatelství. Tam se to zalíbilo a kontaktovali mě s tím, že by měli zájem, abych to pro ně dopsala. Ani ne za měsíc už jsem měla v ruce smlouvu. Jak jsem řekla, měla jsem jednoduše nehoráznou kliku."

~ ... ~

Pokud nevíte, o co jde, podívejte se sem. Příští čtvrtek se těště na další otázku a odpověď. Můžete se podívat i na RC recenzi na Odstíny života!

Stay tuned!


Žádné komentáře:

Okomentovat