PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

13. března 2011

Posuď knihu podle obalu (13)

Název knihy: Epic Fail
Autor: Claire LaZebnik
Datum vydání: 2.8.2011

Anotace na Goodreads: Vítetejte na Coral Tree Prep v Los Angeles, kde záleží na tom, co jsou vaši rodiče zač.

Tak například:
  • Jako syn hollywoodské smetánky je Derek Edwards docela dobře považován za prince školy - ne, že by si nějak všímal svých poddaných.
  • Jako dcera nového ředitelě školy Elise Benton zrovna nefiguruje na listě zvaných lidí k obědu.
Když ale Elisina pěkná sestra padne do oka nejlepšímu příteli "prince", začne Elise trávit hodně času s Derekem, čím proti sobě poštve každou holku na škole. Elise si zakáže propadnout jeho vzácným úsměvům a místo toho se spíše raduje z pozornosti jeho nepřítele - překvapivě okouzlujícímu společenskému vyděděnci Websterovi.

Jenže v tomto zábavném příběhu bojování a flirtování nejsou všichni snobové snobští, ne všichni spratci rozmazlení a pýcha a předsudek se může dostat do křížku s pravou láskou na pěkně dlouhou dobu.
Můj názor: Ano, jde o další moderní převyprávení Pýchy a předsudku a já doufám, že když mě Prom & Prejudice tolik zklamalo, možná mě právě tato verze potěší. Navíc se mi moc líbí název knihy - tohle slovní spojení sama dost často používám :D A líbí se mi i ta obálka. Jsem dost zvědavá a doufám, že to celé skončí dobře a bude mě to bavit.

~ ... ~

Oznámko
Včera mi chcípnul kabel, takže jsem momentálně bez internetu. Tohle je předpřipravený článek, který píšu z kavárny :D Jelikož je víkend, můžu ten internet začít řešit až v pondělí a pak nevím, jak dlouho to bude trvat, než to bude všechno zase v cajku. Možná konečně budu mít doma i tu wifinu! Budu se snažit sepsat nějaké články, ale závisí to také na tom, jestli se dostanu ve škole k internetu. Doufám, že mi za dobu mé "nepřítomnosti" zůstanete věrní :D

Dneska odpoledne můžete očekávat recenzi na Modrou krev a snad se mi ještě podaří sepsat post ohledně mé soutěže - viz obrázek nahoře vpravo. Zjistila jsem, že i když jsem odkázaná na internet (protože potřebuju pracovat na věcech do školy, bakalářce a-tak-dále), člověk má bez něj najednou docela dost času. Udělala jsem plno věcí, na které jsem si jinak nenašla chvíli, navíc jsem dočetla jednu knihu, druhou načala a počítám že ji taky brzo dokončím, abych mohla začít zase další...

A venku začalo být docela krásně! Štve mě ale ta jejich předpověď -.- Já totiž už chci a životně potřebuju jaro! Navíc jsem zjistila, že letos budou zjevně IN kostky a kostkované košile! Nejspíš jsem začala udávat i módní trendy, protože jsem si v Americe plno "kostek" nakoupila. Třeba letos konečně zapadnu a nebudu vyčnívat :D

Tak se zatím mějte krásně a skládejte básně!






Pokud vás toto mé meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se na informace a přidejte svůj link na příspěvek tady pomocí tohoto formuláře.


2 komentáře:

  1. Kniha znie naozaj dobre, môže byť vtipná.:D
    Ach, chudák ty s netom. Ale tak snáď sa čoskoro spraví.:D

    OdpovědětVymazat
  2. To zní docela dobře. Uvidíme, jak se na to budu tvářit v srpnu.
    Mimochodem, to jméno autorky mě hrozně rozesmálo :D

    OdpovědětVymazat