PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

8. března 2011

Teaser Tuesday (10)

Toto týdenní meme pořádá Should Be Reading.

O co jde:
  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své "to-read" záložky. 

Proč mi nikdo minule neřekl, že jsem dala dvakrát po sobě TT s číslem 8? o.O To jsem asi byla ještě řádně jetá z toho flámování, že jsem si i čísla popletla. Navíc mi dneska došlo, že jsem zabudla i na Sad and Romantics moments... O.O No nic...  Další úryvek z knihy, kterou právě čtu.

Nádherné bytosti
Kami Garcia, Margaret Stohl

To bude dobrý

...

"Ethane, přijď dneska do jídelny na schůzi Strážných andělů. Budeme tě vážně potřebovat."

...

Zdá se vám divné, že čtu tuhle knihu už v češtině? Inu, jedná se o tzv,.reading copy, o kterou jsem si napsala a kterou jsem kupodivu i dostala (za což - nejmíň už po sté - velké díky), abych vám mohla sdělit své postřehy a pocity dřív, než kniha vůbec oficiálně u nás vyjde.

~ ... ~

A teď trošku mimo téma... Nechce se mi kvůli tomu psát další příspěvek...
Pokud se mi dneska v práci poštěstí, dopíšu recenze na ty 4 uvedené knihy. Už je mám rozpracované, ale ještě nebyl čas je pořádně dokončit. Plus se můžete těšit (nejspíš neděle) na RC review právě Nádherných bytostí.

Navíc mě nepřestáváte překvapovat. Za poslední týden se návštěvnost mého blogu zase o náramný kus zvedla. Nestačím valit čočky a říkám si, že tohleto vážně není možné. Nevím, jak vám ještě jinak říct, že vám strašně moc děkuju za přízeň a ještě víc za jakýkoliv komentář, který mi sem napíšete. Snažím se odpovídat na všechny co možná nejdřív.

Včera jsem přidala do bočního menu takové malé obrázky, které vedou na veškeré mé účty po světě. (Pozn. na Twitteru v poslední době uvěřejňuju hlavně giveaways. RSSko zobrazuje rss čtečku příspěvků. Weheartit je zase jakési "miniskladiště" nádherných obrázků - hodně z nich používám i tady. Pomocí Bloglovin můžete můj blog sledovat taky (ve světě hodně oblíbené). Svůj účet na DeviantArtu jsem už dlouho neobhospodářovala, ale až bude více času, přidám více svých fotek. No a na YouTube si můžete zkouknout, jaké písničky ráda poslouchám.)

Ještě mě napadlo, pokud máte nějaký postřeh, nápad na zlepšení blogu, nějakou novinku... cokoliv... napište mi vzkaz. Píšu blog o věcech, které mě baví (tedy o knihách) a chtěla bych, aby vás to tu bavilo taky.

btw Nevíte, proč dobrovolně koukám na videoklipy k songům skupiny Rascal Flatts? Takových 70% z nich mě rozbrečí... ale sakra... alespoň mají ty videoklipy příběh a silný obsah.

Žádné komentáře:

Okomentovat