PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

7. dubna 2011

OŽ Teaser Tour (16)

Je čtvrtek a je tu osmá zodpovězená otázká od Lu.Lusy!

Která část knihy se ti psala nejhůře?

"Nedá se říct, že by se mi nějaká část psala vyloženě špatně. Měla jsem spíš problémy s psaním všeobecně, protože se mi do toho nikdy nechtělo a neustále jsem hledala výmluvy, proč dělat něco jiného. Všeobecně jsou mi ale bližší rozhovory, pořádná akce mi občas připravila docela krušné časy. Nejhorší byla asi scéna v přístavu z 8.kapitoly."

~ ... ~

Pokud nevíte, o co jde, podívejte se sem. Příští čtvrtek se těště na další otázku a odpověď. Můžete se podívat i na RC recenzi na Odstíny života!

Stay tuned!


 

Žádné komentáře:

Okomentovat