PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

26. května 2011

My Soul to Keep

originální cover
Autor: Rachel Vincent
Originální název: My Soul to Keep
Knižní série: Soul Screamers
Díl: třetí
Žánr: fantasy, banshee, smrťáci, démoni

Anotace na Goodreads: Kaylee má jednu závislost: svého sexy populárního kluka Nashe. Jediný, kdo ji dokáže pochopit, protože je stejný jako ona. Nic mezi ně nedokáže vstoupit.

Až jednou...

Démonní dech. Z podsvětí. Dech, který vás dokáže zabít. Tahle supernávyková látka se nějak dostala do lidského světa. Ale jak? Kaylee a Nash musí odříznout zdroj dodávek a chránit své kamarády - ty, kteří jsou na dechu už závislí.

A stejně tak i někoho dalšího...

Nakladatel: Harlequin Teen (EN)
Počet stran: 296 (EN)
Vazba: Brožovaná (EN)
Vydání v USA: 1.6.2011
Vydání v ČR: dosud nevyšlo

Moje hodnocení:




Moje hodnocení obálky:




Promo ke knize

Datum četby: 4 dny, duben - květen 2011, v angličtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: Rachel, štveš mě... jak jsi mohla Nashovi provést tohle?

Oficiální blog autora


Můj názor (obsahuje spoilery):
Řeknu vám, že druhý díl byl pro mě po vynikajícím prvním díle tak trochu zklamáním. Jednička mě svým vyprávěním a pořádně žhavým vztahem mezi Kaylee a Nashem hodně navnadila na pokračování. Ovšem druhý díl mě opravdu nebavil, protože mi bylo docela putna, co se s holkama, které prodaly svou duši za slávu, stane. Říkala jsem si, jen ať za to zaplatí. Který rozumně uvažující člověk prodá svou duši? Nečetly snad Fausta?

Není to dlouho poté, co se Kaylee nepodařilo zachránit duši Addie. Ta se teď pěkně smaží v očistci, kde si s ní "hraje" Démon chamtivosti, Avari. Ovšem na obzoru se objevil další problém. Nashovi kamarádi začínají užívat něco, co si kupují v nafouknutých balóncích. Nová droga. Jenže není lidského původu. A jak to tak vypadá, její užívání může mít fatální výsledek. Smrt. Kaylee a její hrdinský komplex to nedokáže nechat jenom tak a rozhodne se do toho vložit. Jeden z těch kluků je přítel její kamarádky Emmy a Kaylee nechce, aby se jí něco stalo... zase.

Doufala jsem, že se to u třetího dílu zlepší a já zase uvidím něco z toho krásného K&N vztahu. Bohužel... se tak nestalo. Místo milujícího, obětavého a sexy chytrého Nashe jsem dostala někoho, koho jsem vůbec nepoznávala. Což mě pěkně nakrklo. Na druhou stranu, když člověk uváží, co se stalo a proč se to stalo, pochopí, proč se Nash "musel" změnit. I když je to jenom na chvíli. Už mi v některých YA knihách leze na nervy, jak jsou všichni mužští hrdinové de facto perfektní. Tady se Rachel rozhodla ukázat, že všichni jsou přece jenom lidé (potažmo banshee) a že dokonalost může být jenom iluze. Chápu její rozhodnutí, ale ani za mák se mi nelíbí. Chudák Nash. Tohle si vážně nezasloužil. Ani za to nemohl.

A vůbec se mi nelíbilo, jak se ke všemu pak postavila Kaylee, i když rozumím jejímu zděšení. Kaylee se taky trochu změnila. Její hrdinský komplex se zvětšuje a ještě víc se bojí o svůj věneček. No bóže... Ale člověk se nediví, když se tam zjeví Nashův bratříček Tod a začne blbě pindat o tom a tamtom. Tak nějak nechápu, proč ho má tolik lidí rádo. Mně v poslední době jenom leze na nervy. Je to Smrťák a určitě si toho užil více než dost, že se z něj stalo to, co se z něj stalo. Nečetla jsem ten půl díl o jeho smrti, takže mi možná něco uniká. Ale vůbec se nechová jako starší bratr. Vůbec se o Nashe nestará, jak by měl. Jejich vztah se mi nelíbí. Místo toho nám Tod pořád doráží na Kaylee. S největší pravděpodobností je do ní zamilovaný. Což se mi nelíbí. Haló, Tode, uvědomuješ si, že jí nemáš co nabídnout? Jsi po smrti. Tak sakra alespoň pomoz svému bratrovi, když vidíš, že má problémy. Jenže to by ses taky musel někdy starat o něco jiného, než o Kaylee.

Připadá mi, jako by Rachel při psaní tohohle dílu nějak přišla o tu správnou šťávu. Přišlo mi, že ta správná chemie mezi Kaylee a Nashem nějak vymizela. A to mě na tom nejspíš mrzí ze všeho nejvíc. Přesto se mi zdá, že je kniha o krapánek lepší než druhý díl. Snad bude čtvrtý díl ještě lepší a všechno se urovná, jinak mě to vážně naštve.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat