PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

5. května 2011

Na velikosti nezáleží

český cover
Autor: Meg Cabot
Český název: Na velikosti nezáleží
Originální název: Big Boned: Size Doesn't Matter
Knižní série: Heather Wells Mysteries
Díl: třetí
Žánr: román pro ženy, detektivka 
Věková hranice: 18+ (kniha je určena spíše staršímu publiku, sexuální scény)

Česká anotace: Vypadá to, že se na plnoštíhlou Heather Wellsovou, bývalou pubertální pophvězdičku a současnou zástupkyni vedoucího jedné newyorské koleje, konečně usmálo štěstí. Začíná při práci studovat a co víc, má nového přítele, takže ji už tolik nezaměstnává neopětovaná láska k bratrovi jejího bývalého snoubence, soukromému detektivovi Cooperovi. 

I když ani teď není Heatheřin život žádná procházka růžovou zahradou: studenti se začínají bouřit, její otec se hodlá vrhnout do nějakého nového podnikání a přítel se jí chystá položit jistou životně důležitou otázku, na kterou se Heather momentálně vůbec nechce odpovídat. A její nový šéf je pěkný protiva… 

Jenže zase ne takový, aby si zasloužil skončit s kulkou v hlavě! Policie navíc z vraždy obviní nevinného – vedoucího studentských odborů, do kterého je až po uši zamilovaná jedna Heatheřina kolegyně. A tak se Heather navzdory všem varováním a dobrým radám opět pouští do pátrání na vlastní pěst. Dá se vůbec tohle všechno nějak rozumně zvládnout, když přitom člověk smí sníst jenom 1 500 kalorií denně?

Nakladatel: BB/art
Počest stran: 240
Vazba: Vázaná
ISBN: 978-80-7381-580-6
Vydání v USA: 20.11.2007
Vydání v ČR: 12.8.2009

Moje hodnocení:



Moje hodnocení originální obálky:



Moje verze české obálky:



Datum četby: 2009, v češtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: No konečně...

Oficiální stránky knihy
Oficiální stránky autora

Můj názor (obsahuje spoilery):
Třetí díl mojí oblíbené detektivní série pro dospělé z pera Meg Cabot.

V třetím díle dostane Heather dalšího šéfa, kterého si ale ani moc neužije, protože ho docela brzo najdou mrtvého. Další mrtvý na "koleji smrti" a další starost pro Heather. Ta to totiž zase nehodlá nechat jen tak. A jak je u ní zvykem, zatáhne do vyšetřování i Coopera. Kromě toho má Heather ještě jiné starosti. Svého otce, kterého pustili z vězení a který se rozhodl bydlet spolu s ní a Cooperem v jeho domě. A v neposlední době také svého nového přítele, z něhož se vyklubal někdo úplně jiný. Někdo, kdo má rád sport...

Heather mi prostě sedí. Je zábavná a můžete se s ní ztotožnit. Na knihách se mi líbí to vyvážení humoru, příběhu a postav. Nic vyloženě nevyčnívá. Při čtení vás nic neruší. Knihu přečtete na pár posezení.

Strašně se mi líbí, jak se Heather, ve své zdánlivě neopětované lásce ke Cooperovi, chová. Líbí se mi, jak dává najevo svou lásku k jídlu a vůbec se za to nestydí. Líbí se mi, jak stále ráda skládá hudbu a věří ve svůj sen stát se detektivem. 

Myslím, že by vám tahle série opravdu neměla uniknout. O Coopera rozhodně nemůžete přijít! Navíc se Meg nechala sylšet, že už pracuje na čtvrtém a pátém pokračování. No to jsem teda zvědavá, koho dalšího zabije v dalším díle.



1 komentář:

  1. Tahle serie je jedna z mých oblíbených. Moc milá, vtipná, pohodá, nic komplikovaného. Parádní odeagování.

    OdpovědětVymazat