PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

5. května 2011

Fall in love (9)

 
Toto týdenní čtvrteční meme pořádá Stormy.

Co se v příspěvku objeví:
  • Jméno autora.
  • Název knihy.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Autor: Becca Fitzpatrick
Název knihy: série Zavržený
Zamilovaný pár: Nora a Patch
Typ lásky: zakázaná, nebezpečná, vášnivá
Proč jsem si pár vybrala: Protože je jejich vztah hodně zvláštní, alespoň v porovnání s ostatními.
Můj názor a pocity: Pokud jste četli mé recenze na první dvě knihy série, víte, že se mi první díl vážně nelíbil. Scéna mezi Norou a Patchem na biologii byla jako přes kopírák, stejně tak jsem dost dobře nechápala celý jejich vztah. Nějak mi to brnkalo na nervy. Ovšem druhý díl mě uchvátil. Ano, Nora dělala pěkně pitomé věci, ale i přesto jsem ji konečně začala mít ráda, protože jsem se do ní konečně dokázala vcítit. I z Patche jsem koenčně cítila něco víc. Oba dva mají mezi sebou krásnou chemii. Prostě to mezi nimi pořádně jiskří. Špatní kluci holky odjakživa přitahovali. A Patch je hodně špatný kluk. Nebezpečně přitažlivý špatný kluk... Jsem zvědavá, jak celý tenhle jejich zakázaný vztah vůbec skončí. 


Žádné komentáře:

Okomentovat