PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

2. května 2011

Your Bookcase - Elí

Další knihovnička z řad čtenářek mého blogu... Ještě mám další na příští týden a pak mám útrum :D Takže se nebojte a napište mi, že byste měli zájem ukázat nám svou knihovnu.

~ ... ~
Jmenuji se Míša, ale většina kamarádů mi říká Ell nebo Elí. Je mi 16 let a bydlím na Kladně. Nemám žádnou oblíbenou spisovatelku ani spisovatele, čtu to, co se mi líbí.
Moje knihovnička je docela skromná. Mám okolo 30 knih, které jsou buď darované, nebo jsem si na ně vydělala sama. Na této fotce pár knih chybí. Kamarádky ke mně chodí a některé knihy si půjčují. Většina z nich jsou mé srdeční záležitosti. Čtu převážně knihy o upírech a podobných mystických bytostech. Některé knihy se nejdřív půjčím v knihovně a přečtu, abych si je nekupovala zbytečně. Knížky čtu pořád dokola. Není to tak, že bych si knihu koupila a pak jí rok nečetla. Většinou si děj té knihy pamatuji, ale vždy najdu něco nového, co mě v ději zaujme.

Na první fotografii je série Práva krev od Charlaine Harris. Teď už je k dostání více knih, ale já jsem se pořád nedokopala k tomu dočíst poslední díl, který doma mám. Mám ráda Pravou krev, ale začala jsem se dívat na seriál a to byla zásadní chyba. Většinou mám radši knihy než seriály nebo filmy ale u této série je to jinak. Seriál mě zaujal a tak se budu muset vážně hodně přemlouvat, abych si tu knihu přečetla.

Tyto knihy jsem si koupila nedávno. Jde o Roztomilé malé lhářky od Sary Shepardové, Jonas-Krásní mrtví od Edena Maguire. A poslední knihu mám dočasně půjčenou od kamarádky. Je to kniha od Lenky Lanczové- Blbej fór. Roztomilé malé lhářky jsem si koupila, protože jsem se dívala na seriál a tak jsem chtěla, vědět v čem bude kniha jiná. Zatím nejsem v knize daleko, ale už teď to je lepší než seriál. Kniha krásní mrtví mě nějak nezaujala. Koupila jsem si jí na radu jedné kamarádky. Knihu od Lenky Lanczové vůbec nečtu. Chtěla jsem zkusit číst něco nového, ale tato kniha mě vážně nějak nenadchla.

Myslím, že tyto knihy každý zná. Tohle jsou mé první knihy, co jsem si do své knihovničky pořídila. Každou z nich jsem četla nejmíň tisíckrát. Milovala jsem stmívání, jenže poslední dobou mě nějak omrzelo. Pokaždé když nějakou z těchto knih otevřu, hned si představím filmovou Bellu a já tu holku vážně nemám ráda.

Na sérii Akademie Evernight od Claudie Grayové jsem natrefila naprostou náhodou. První díl jsem objevila v knihovně, kde mě zaujal hlavně obal, a když jsem si pak přečetla i popis knihy věděla jsem, že jí musím mít. Přečetla jsem celý první díl za jeden den. Další díl jsem přečetla úplně stejně jako první, nemohla jsem se od toho odlepit, chtěla jsem vědět, jak to dopadne. Třetí díl mě hrozně zklamal, není to napsané špatně jen se mi nelíbí jak tento díl skončil. Takže teď se zase přemlouvám k tomu abych, otevřela myslím, že už poslední díl této série a přečetla si, jak to vlastně všechno dopadlo.

Škola noci od P.C. Castové a Kristin Castové.
Tato série byla má nejoblíbenější. Důležité je slovo byla. Mám ráda, jak jsou knihy napsané, takovým pubertálním stylem. Navíc hlavní hrdinka pořád řeší problémy s kluky což je v kombinaci s upíry fakt zajímavé téma. Jenže od dílu k dílu je to horší a horší. U posledního dílu, Pokoušená, jsem se musela hodně přemlouvat, abych si knihu dočetla celou. Doufám, že další knihy už budou zase tak dobré jako ty předchozí.

Tyto knihy jsou asi mé nejmíň oblíbené. Jde o Klub mrtvých od Charlaine Harris, To je můj mejdan od Cindy Blakeové, Proroctví sester od Michelle Zinkové, Holky to chtěj taky od Jo Brandové, Váhání od Maggie Stiefvatervé, a Poslední píseň od Nicholase Sparkse. Klub mrtvých hlavně proto, že je anglicky. Proroctví sester je sice zajímavá kniha ale už v půlce mě nebavilo ji číst dál. Holky to chtěj taky, tak to byla první kniha, kterou jsem dostala od kamarádek. Je to taková odpočinková kniha. Váhání, hlavně proto, že jsem unešená z prvního dílu a druhý díl, právě tato kniha, mě hrozně zklamala. Dočetla jsem jí sice dokonce ale jen s velkým úsilím. A poslední píseň, to je zvláštní kniha. Obdivuju, že spisovatel dává možnost čtenáři pochopit všechny hrdiny této knihy, ale zase jsem udělala chybu a jako první jsem sledovala film a pak až četla knihu, proto asi tuto knihu nemám tak moc ráda jako ostatní.

Upíří deníky od L. J. Smithové. Mám ráda tuto sérii hlavně proto, že to není jen hodná holka, upíří kluk, fajn dáme to dohromady. Mám ráda zamotané příběhy a toto je jeden z nich. Hlavní hrdinka si není jistá, jestli miluje hodného bratra nebo bratra darebáka. Tato série má mnoho dalších dílů a tak jsem zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne.

A tohle jsou mé nejoblíbenější knížky z celé mé knihovničky. Jde o Smečku od Andrei Cremerové, Kronika prokletých zaklínačů 1- Nádherné bytosti od Kami Garciové a Margaret Stohlové, Crecendo od Becci Fitzpatrickové ke které patří i první díl Zavržený, který má ale moje kamarádka, takže vám ho nemůžu vyfotit. Dále pak Orel deváté legie od Rosemary Sutclifové a pak Mrazení od Maggie Stiefvaterové.

Tato knížka je poslední z mojí knihovničky. Dávám jí sem poslední, protože je to moje srdeční záležitost. Dostala jsem jí od své babičky, která jí dostala od své maminky. Je to Jane Austenová, Emma. Toto je vydání z roku 1982. Mám od Jane Austenové ráda všechny její knihy, ale tato je jediná, kterou mám.

A tohle jsou moje nejoblíbenější místa, kde čtu. Nejradši čtu na balkoně, je to místo, kde se pořádně vžiju do děje a kde moje fantazie nemá hranice. Mám ráda, když čtu a přitom mi vítr cuchá vlasy. Když je na balkoně moc zima jdu si číst do mojí postele. Většinou si nepouštím hudbu, protože se pak pořádně nemůžu soustředit. Ráda si taky ke čtení udělám kávu.

Tak to je celá moje knihovnička. Doufám, že jsem vás moc nenudila a, že alespoň jedna kniha z mé knihovničky se Vám líbila.

Mějte se krásně

Elí

Žádné komentáře:

Okomentovat