PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

2. května 2011

Výherci knih Krásní mrtví: Jonas

#86 - Willinda
#620 - Anča
Gratulujeme!

Dohromady se soutěže zúčastnilo 81 soutěžících, spolu s extra vstupy jsme dosáhli čísílka 650. Pomocí Random.org byla následně vygenerována dvě náhodná čísla pro dva výherce. Informativní emaily budou zaslány ještě dneska, výherci mají 72 hodin na odpověď. Pokud se neozvou, vybereme jiné vítěze.

Jak probíhalo vaše soutěžení? Inu, nenapadlo by mě, že velká většina z vás neuhádne mou oblíbenou autorku. Když už nejste pravidelnými čtenáři mého blogu, stačilo se podívat do About me. Což většina z vás udělala, ale dost pozorně nečetla, protože hádala J. K. Rowlingovou. Tuhle spisovatelku mám sice hodně ráda, ale jedině o Meg Cabot píšu jako o nejoblíbenější autorce. Pokud jste si nebyli jistí, mohli jste si ještě pomocí vyhledávače prohledat blog. Druhou odpověď na to, jakou nejhorší knihu roku 2010 Abyss četla, jste po většinou trefili správně. I když i tady byli někteří trošku mimo. Správná odpověď je Sto tajných dvířek od N. D. Wilsona.

A jak je to s hádáním obálek? Vypadá to, že vás to docela bavilo. Alespoň takové byly vaše reakce. A jaké byly správné odpovědi?


1. Paul Hoffman - Levá ruka boží
2. Lusy Adams - Odstíny života
3. Patricia Briggs - Měsíční píseň
4. Anna Godbersen - Luxus
5. Gayle Forman - Jestli zůstanu
6. Scott Westerfeld - Leviatan
7. Catherine Fisher - Inkarceron
8. Becca Fitzpatrick - Crescendo

Děkujeme všem, kteří se téhle soutěže zúčastnili. Stejně tak nás potěšily některé vaše nápady, pochvaly a slova díků. Těší nás, že jste tak nadšení a doufáme, že nám i nadále zachováte svou přízeň.

Knihy do soutěže věnovalo nakladatelství FRAGMENT.

8 komentářů:

  1. Gratuluju vítězkám! :) A sobě taky, protože jsem to měla celý dobře! :D Myslim, že kdo k tobě už chvíli chodí, tak stoprocentně věděl Meg Cabot. Já jí mám taky ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluju vítězkám. Jsem ráda, že jsem měla všechno dobře :-) A ani mi nevadí, že jsem nevyhrála, protože jsem tuto knihu teďka vyhrála v Pevnosti :D Každopádně se těším na to, až (jestli) uděláte zase podobnou soutěž, určitě se opět zapojím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to snad není možný, já nikdy nic nevyhraju! A teď tohle! Strašně děkuju! *Skáče dva metry vysoko!*
    A musím říct, že soutěžní úkoly byly vymyšlené opravdu dobře a nebyly ani tak těžké.
    Vážně díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju vítězkám a sama za sebe mám rádost, že jsme odpovídala dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. AAAAAAA....dobrý už jsem se uklidnila :D,, týbrďo,,jsem v šoku, protože jsem myslela, že jsem si jako nick jméno dala Anča Peterová a celá neštěstná se kouknu na mail, kde na mě vykoukl štítek s odesílatelem - Petra Sýkorová..mi úplně hrklo ;) samozřejmě Syki i Abyss moc děkuju za možnost získat knížku a ještě takovýmhle stylem, který vám zlepší celý den :) opravdu děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mno... uhm... já schválně uvedla jenom tvé jméno, bez příjmení - aneb jak selhala má ochrana osobních údajů, když jsi to všecko vykecala do komentáře :D A teď už všichni ví, jak se jmenuju! :D Začínám se bát těch fotekchtivých paparazziů :D :D :D

    Ale moje identita stejně byla odhalena už dávno a všichni, co mě mají na FB v přátelích ví, že jsem blázen. Takže co... :D Hlavně mi odepiš na maila!

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, jako tvůj imaginární tajný důvěrník jsem selhala teda sakra rychle :DD ale neboj, při neustálém zvonění a dobývání se do tvého domu v podobě paparazzitů,,,stačí Jen pomyslet na mé jméno a já přiběhnu jako pravá bojovnice Rose, vše zachráním a hodím do normálu (ach, nechala jsem se příliš unést :D) jinak zpráva odeslána ;) i když teda trochu nedůstojným polozkopírováním :D však se dočteš :))

    OdpovědětVymazat